KHABAR VARZESHI

اسکوچيچبهخ­برنگاران:بهکمکهمهشم­انيازدارم

-

حواشیكنفرا­نسمطبوعاتی­سرمربیجديد­تیمملی

عصر دیروز اولین کنفرانس مطبوعاتی ســرمربی جدید تیم ملی در ســالن آمفیتئاتر هتل آکادمی ملی فوتبال برگزار شد. این کنفرانس که با استقبال زیــاد خبرنگاران همراه بود، حواشــی خاصی هم داشت که چکیدهای از آن را در ادامه میخوانید.

‌‌قبل از آغاز کنفرانس از خبرنگاران پذیرایی به عمل آمد.

‌‌ وقتی اسکوچیچ وارد محوطه هتل آکادمی شد مســئوالن رسانهای فدراســیون فوتبال از سرمربیجدید­تیمملیخواس­تندتاباخبر­نگاران عکسیبهیادگ­اربگیردواس­کوچیچهمباا­ستقبال از این موضوع عکس دســته جمعی با اصحاب رسانه گرفت.

‌‌ دراگان اسکوچیچ سرمربی جدید تیم ملی وقتی حضور پرتعداد خبرنــگارا­ن را دید به آنها خوشامد گفت و خوش و بش گرمی با آنها انجام داد. همچنین دراگان خطاب به خبرنگاران گفت: خوشحالم شما را اینجا میبینم، برای موفقیت در تیم ملی به کمک همه شما نیاز دارم.

‌‌به دلیل حضــور پرتعداد خبرنگاران و فرصت محــدود کنفرانس مطبوعاتی بعضی از رســانهها نتوانستندس­ؤالخودرااز­سرمربیتیمم­لیبپرسند.

‌‌ســرمربی تیم ملی در پاســخ به سؤالی در خصوص خوردن غذاهای ایرانی به شوخی گفت: کبابهای ایرانــی فوقالعادها­ند و من همه نوع کبابی دوست دارم.

‌بعــد از پایان کنفرانــس مطبوعاتی یکی از هوادارانقص­دنزدیکشدنب­هاسکوچیچرا­داشت که از سوی مأموران حراست فدراسیون از این کار ممانعت به عمل آمد.

یک تکل خطرناک از بازیکن پرســپولیس و واکنش بازیکنان اســتقالل، شهرآورد امیدها را به جنجال کشید و داور هم با اخراج رضا حسنزاده که بدون اجازه او وارد زمین شــده بود، صورت مسئله را پاک کرد و قید اخراج بازیکنان حاضر در متن و حاشیه درگیری را زد. هرچند معتقدیم یک ذره جنجال و دوتا مشت و لگد کسی را نمیکشد و برای هیجان فوتبال بدک نیست اما سؤال این است که این بچهها، بزرگ بشن چی میشن؟

 ??  ??
 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran