KHABAR VARZESHI

خانم هنرپيشه 50 هزار دالر ستاره مليپوش را تيغ زد!

-

چهل، پنجاه ســال بعد از آن سیلي آبداري که ستارهپرسپو­لیسنوشجانک­ردتادیگرهو­س نکنــدباسـ­ـتارهايعکس ؛ جماعت فوتبالي و ســینمایي چنان جیک و پوکهاي آشکار و نهان و چنان ارتباطاتي دارند که نگو و نپرس! فوتبالیسته­اي امروز در کنار رقابت فوتبالي یک رقابت آشکار نیز با یکدیگر دارند و آن هم دوستي با هنرپیشههاي معروف است! آنها ميدانند که حاصل ضرب شهرت و پــول خودشــان و طرف ميتواند شــهرت و پولشان را نه دو برابر که صد برابر کند. در عین حال به همبازي و دوستان خود پز بدهند که با هنرپیشهمعر­وفتريدرارت­باطهستند!چنین ميشود که همه جا پر ميشود از سینمایيها و فوتبالیســ­تهایي که در کنــار هم جنجال ميسازند و عکس و فیلم بار ميگذارند که در آیندهاي نزدیک ممکن است ازدواج کنند و در

؛ راه حاشا باز است! داستان بازیگران و فوتبالیسته­ا در سالهاي اخیر کم جنجال نداشته است. مثال چه کسي ميتوانســت فرجام رابطه «س. ع» هافبک مليپوش و «ت. پ» را حدس بزند که چنینسوزناک­وویرانگربه­پایانخواهد­رسید؟

وقتــي هافبک مليپــوش در روزهاي محبوبیت و شــهرت زیر یکي از پستهاي هنرپیشــه جوان کامنتي گذاشــت، شاید خودش هم فکر نميکرد که این کامنت تا این حد جنجالي خواهد شــد. آن کامنت اما کار خودش را کرد و باعث شــد گمان رود رابطه عاطفــي بیــن این دو برقرار شــده اســت! همینطــور فیلمي که از همراهي ســتاره پرسپولیسي با همین هنرپیشه خانم منتشر شد و کلي جار و جنجال به پا کرد.

اما شــاید بزرگترین جنجال یکي دو

ســال اخیر مربوط به یک ستاره اوج گرفته جنوبي بود. داستان آقاي فوتبالیست با خانم بازیگر همچون داســتان لیلــي و مجنون همهگیر شد. داستان از آنجا آغاز شد که یکي از دوستان هنرپیشه خانم که به بهانه دیدن بازي پرسپولیس برابر الهالل به امارات سفر کرده بود، به بهانه تولد دوست صمیمياش پستي گذاشــت که این پست توسط آقاي فوتبالیست الیک شد! این موضوع شایعاتي راکهدراینم­وردوجودداش­ت،شدتبخشید و وقتي چندي بعد ویدیویــي نیز از این دو چهره پخش شد، سیلي بود که دیگر نميشد جلویش را گرفت.

همبازي آقاي فوتبالیست هم در فضاي مجازي پستي گذاشــت و حرف از عروس و عروسي زد تا شایعات به باالترین حد ممکن برسد!رابطهلیليو­مجنونفوتبا­ليوسینمایي ادامــه پیدا کرد و حتي خیليها بحث ازدواج قریبالوقوع این دو را مطرح کردند در حالي که مادر آقاي فوتبالیست مخالف صددرصد بــود. هرچند مخالفت شــدید مــادر آقاي فوتبالیست جلوي ازدواج رسمي و قانوني این دو را گرفت اما مانع ارتباط موقت آنها نشد!

در ادامه حتي تصاویري از این دو ستاره فوتبالي و ســینمایي در یک مرکز خرید در خارجازکشور­ویککشورعرب­يحاشیهخلیج فارس منتشر شد تا شایعات دوباره به باالترین حد ممکن برسد. در حالي که ظاهرا همه چیز به خیر و خوشــي پیش ميرفت ناگهان این رابطه عشــقوالنه(!) قطع شد. شاید خیليها تصور کردند طرفین از یکدیگر خسته شده و به این رابطه پایان داده باشــند اما ماجرا چیز دیگري بود. شنیدیم همه چیز به آخرین سفر خانم بازیگر به خارج از کشور و محل زندگي و

بازي آقاي فوتبالیست برميگردد. هنرپیشه مشهور که ظاهرا ید طوالیي در تیغ زدن افراد پولــدار و متمول دارد در آخرین ســفر خود مبلغي حدود 50 هزار دالر آقاي فوتبالیست را باال ميکشــد! ایــن در حالي بــود که آقاي فوتبالیســ­ت همواره بلیت رفت و برگشت و هزینههاي اقامت خانم هنرپیشه به خارج از کشور و بازگشت او را تأمین ميکرد اما این بار خانم بازیگر تصمیم گرفت05 هزار دالر بردارد و براي همیشــه به ایــن رابطه خاتمه بدهد! هرچند فوتبالیست قصه ما حسابي از دست این بازیگر معروف شــاکي و ناراحت است اما دستش به جایي بند نیست. آقاي فوتبالیست هم با وجود ضرر05 هزار دالري تصمیم گرفت بيسروصداکا­رشرادنبالک­ندوليیادگر­فت که همنشیني با ستارههاي مشهور ميتواند بهاي سنگیني براي او درپی داشته باشد!

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran