KHABAR VARZESHI

حسنزاده:ناراحتم،چراخليلزاد­هبهتماشایش­هرآوردنيام­د؟

-

رضا‌حس ‌نزاده،‌سرمربی‌اميدهای‌استقالل‌پس‌ از‌پيروزی‌و‌کســب‌۳‌امتياز‌ديدار‌حســاس‌ شهرآورد‌ضمن‌شادمانی‌از‌پشت‌سر‌گذاشتن‌ رقيب‌سنتی‌و‌نزديک‌شدن‌به‌صدر‌جدول‌از‌ خلف‌وعده‌سرپرست‌مديرعاملی‌استقاللب‌رای‌ تماشــای‌اين‌بــازی‌گل ‌همند‌بود‌کــه‌با‌هم‌ صحب ‌تهای‌او‌را‌بخوانيد.

‌‌‌شهرآورد‌اميدها‌را‌با‌برد‌پشت‌سر‌ گذاشتيد.‌بازی‌چطور‌بود؟ باالخره شما میدانید ما در جایگاه دوم جدول بودیم و پرسپولیس مکان سوم را در اختیار داشت و از اینرو بازی برای هر دو تیم از حساسیت خاصی برخوردار بود و به دنبال پیروزی بودیم تا با اولین لغزش نیروی زمینــی بتوانیم به صدر جدول دســت پیدا کنیم. شــهرآورد و پیروزی در آن لذتــی دارد که در تیم بزرگساالن و امیدها و سایر ردهها فرقی ندارد و از این جهت بچههای ما از نظر روحی آماده این بازی بودند. با توجه به اینکه در طول هفته گذشــته روی نقاط ضعف پرســپولیس کار کرده بودیم، خیلی زود در همان دقایق اولیه بازی به گل رسیدیم و در ادامه با

مدیریــت بازی در نیمه دوم نیز توانســتیم به گل رسیده و 3 امتیاز حساس این دیدار را کسب کنیم.

‌‌ماجرای‌اخرا ‌جتان‌چه‌بود؟ (میخندد) باید از داور تشــکر کرد. ایشان از داورانلیگب­رتریاست.البتهحساسی­ت شهرآورد شاید کار را کمی برایشان سخت کرده باشــد. من به ایشان گفتم اگر شــما کارت زرد را زودتر میدادی، بازیکــن من به خودش اجازه نمیداد به شما اعتراض کند.

‌‌شما‌که‌درگير‌نشديد؟ من هرگز به خــودم اجازه نمیدهم وارد درگیریهای داخل زمین شــوم اما برای کنترل زودهنگام بازیکنانم وارد ماجرا شدم و در نهایت هم از سوی داور بازی اخراج شدم.

‌‌‌از‌مديران‌باشگاه‌کسی‌به‌تماشای‌شهرآورد‌ اميدها‌آمد؟‌ طبق صحبتهای آقای خلیلزاده قرار بود ایشان در این دیدار حاضر باشند و من نیز این موضوع را به اطالع بازیکنان رساندم و از اینکه این اتفاق رخ نداد، ناراحتم.

باالخره ما روی قول ایشان حساب کرده بودیم و بچهها انتظار داشتند آقای خلیلزاده را در جمع خود ببینند. ‌‌بهترين‌بازيكن‌استقالل‌در‌اين‌ديدار‌چه‌کسی‌بود؟ تیماستقالل.

‌‌ابتدای‌فصل‌گفته‌بوديد‌سعی‌داريد‌هفت،‌ هشتب‌ازيكنب‌ه‌تيمب‌زرگساالن‌تزريق‌کنيد.‌ هنوز‌هم‌روی‌حر ‌فتان‌هستيد؟ همین حاال نیــز فرهاد مجیدی روی ۶ بازیکــن تیــم امید برای حضــور در تیم بزرگســاال­ن نظر مســاعد دارد. عرفان روحانی یکی از بازیکنانی اســت که قرار بود به لیســت بزرگساالنا­ضافهشوداما­مشکالتیدرن­قلوانتقال به وجود آمده که این اتفاق رخ نداد. در مجموع ما بازیکنان خوب و باتکنیک زیاد داریم که در آینده بیشتر از آنان خواهید شنید.

‌‌حرف‌خاصی‌مانده‌که‌نزديد؟ 8 ماه است کادر فنی من دریافتی نداشته و این عزیزان مرا تنها نگذاشتند. جا دارد از این طریق دست آنان را ببوسم و به همکاری با آنان افتخار میکنم.

 ??  ??
 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran