KHABAR VARZESHI

قائدی،عاملسرگيجه­سعودیها

-

تمرینات استقالل در کویت دنبال میشود و تیم مهیای جدال دوشنبه شب با االهلی شده است. با هم اخبار مربوط به آبیپوشان در کشور همسایه را مرور میکنیم.

افتتاحيه‌00۳‌نفره اولین تمرین اســتقالل در کویت جمعهشب به میزبانی استادیومیر­موکبرگزارش­د.تمرینیکهبا­استقبالخیل­ی خوب هواداران ایرانی توأم شــد و نزدیک به 300 نفر از هموطنانمان از روی ســکوها کار را دنبال کردند. نکته جالب توجه اینکه بعضی از این هواداران بازیکنان جوان استقالل را نمیشــناخت­ند اما فرهاد مجیدی برایشان کامال آشنا بود.

دعوايی‌که‌سوژه‌شد جنگ لفظی دروازهبانا­ن در استقالل یکی از سوژههای اردوی اســتقالل شده بود و آبیپوشان جمعه شب و شنبه صبح پیرامون آن حرف میزدند. البته حسین حسینی و مهدی رحمتی هرگز مستقیم همدیگر را

متهم نکردهاند ولی... اغلب بازیکنان استقالل ترجیح میدهند در این ماجرا بیطرف باشند چون حسینی همبازیشان اســت و رحمتی هم با اغلب آنها رابطه خوبی دارد.

گف ‌توگو‌با‌رمضانی ســعید رمضانی به دلیل اختالف با مدیران باشگاه، راهی کویت نشــد و در تهران ماند، البته استقاللیها به محض حضوردرکویت­مرتبباسعید­درتماسهستن­دومعتقدند به احتمال زیاد سرپرســت اســتقالل یکشنبه (امروز) خودش را به کویت میرساند.

االهلی‌با‌چارتر‌در‌کويت حریف اســتقالل وضع مالی بسیار خوبی دارد و به همین خاطرسفرشبه­کویتکامالا­لکچریاست.کاروانااله­لی از01 روز قبل یک پرواز چارتر برای سفر به کویت هماهنگ کرده است و قرار شده صبح روز بازی هم یک پرواز چارتر دیگر هوادارانش را به این کشور بیاورد.

نمايندگان‌الوحده‌هم‌م ‌یآيند نمایندگانی از باشگاه الوحده نیز بازی االهلی- استقالل را از نزدیک تماشا خواهند کرد. با توجه به اینکه آبیها حریف بعدی نماینده امارات هستند، یک گروه 2 نفره از تیم آنالیز الوحدهبرای­تماشایبازی­خودشانرابه­کویتمیرسان­ند. البته شاید یک آنالیزور هم از طرف باشگاه الشرطه عراق برای دیدن بازی االهلی مسافر کویت شود.

نم ‌کگير‌شدن‌اسكوچيچ در خبرها آمده که دراگان اسکوچیچ برای تماشای بازی استقاللبهک­ویتمیرود.بازیکناناس­تقاللدیروز­سرناهار پیرامــون این مســئله صحبت میکردند و به شــوخی میگفتند:«اگراسکوچیچ­آمداینجانم­کگیرشمیکنی­م تا خیالمان از بابت حضور در تیم ملی جمع شود.»

نگران‌ب ‌یپولی اخبار مربوط به بیپولی باشگاه استقالل در اردو دهان به دهاننقلمیش­ودوبازیکنا­نبیمآنرادا­رندکهقضیهب­رای تیم در روزهای آینده دردسر درست کند.

حوا ‌ستان‌به‌بلي ‌تها‌باشد هوادارانی که برای مالقات با بازیکنان و مربیان استقالل به هتل میآیند، نگران نحوه بلیتفروشــ­ی بازی بودند. آنها پیرامون دلیل نگرانی خودشــان میگفتند اصال مشکلی برای خریدن بلیت نداریم ولی اگر میشود شما خودتان بلیتها را دست بگیرید و به ما بفروشید چون میترسیم کویتیها آن را به ما نفروشند و اجازه ندهند حضورمان در استادیوم پررنگ شود.

قائدی،‌معمای‌عربستان ‌یها از برآیند رفتاری که خبرنگاران کویتی و عربستانی انجام میدهند، کامال هویداست که بزرگترین معمای آنها، بازی کردن مهدی قائدی اســت. آنها از هر فرصتی برای کسب اطالعات پیرامون مهاجم مصدوم اســتقالل اســتفاده میکنندوحتی­گاهیاوقاتا­زتماشاگران­ایرانیکهبه­هتل میروند نیز پیرامون این ماجرا میپرسند.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran