KHABAR VARZESHI

درفوتبالبر­خوردتنهبهت­نه انكارناپذي­راست نيكبخت:ميلياردهان­فر بوندسليگار­اديدند!

-

ومليتيكنار­همجمعكندوچ­وننميتواني­م در حــال حاضر به طــور فيزيكي كنار هم باشيم،اينكمپينكا­ريميكندتاد­رفضاي مجازي با هــم در ارتباط باشــيم و از نظر فيزيكي نيز فعاليت كنيم. همه ما با هم اين شرايطراتجر­بهميكنيموب­هانجامسهمم­ان براي فعال بودن ادامــه ميدهيم تا بدن و

ذهني ســالم داشته باشــيم. شك ندارم با قدرت بيشــتري و به شكلي متحدتر از اين بحرانخارجم­يشويم.»سايتكنفدرا­سيون آسيا در پايان وعده داد در قسمت بعدي اين كمپين، رشيد مظاهري و عماد رضا، مهاجم سالهاي نهچندان دور ســپاهان در كنار بهارات خاواس نپالي حاضر شوند. عليرضا‌نيكبختواحد­ي‌در‌گف ‌توگو‌با‌ روزنامه‌خبرورزشي‌در‌رابطه‌با‌شروع‌ دوباره‌تمرينات‌تي ‌مهاي‌ليگ‌برتري‌و‌ مسابقات‌حرف‌زد.‌ ‌‌‌آقاي‌نيكبخــت!‌خبر‌داريد‌ تمرينات‌تي ‌مها‌در‌حال‌شروع‌شدن‌ است؟ بله! البد شرايط به گونهاي بوده كه وزارت بهداشت و وزارت ورزش در اينزمينهتص­ميمبهانجام­مسابقات گرفتهاند.

‌‌‌فكر‌م ‌يكنيد‌مشكالت‌برطرف‌ شده‌است؟ قطعا اينطور بوده! ولي به هر حال اميدوارم شــروع دوباره تمرينات و مسابقات خطري براي كسي ايجاد نكند.

‌‌مسابقات‌بوند ‌سليگا‌را‌ديديد؟ جاي خوشحالي دارد كه در آلمان اين شرايط را ايجاد كردند كه دوباره فوتبال برگزار شود. همه دلتنگ اين ورزش دوستداشــت­ني هستند و شايد ميليونها يا ميلياردها نفر در دنيا مسابقات بوندسليگا را ديدند كه اين خودش براي فوتبال آلمان يك برد محسوب ميشود. اميدوارم مســابقات ليگ برتر ايران هم در نهايت سالمتي برگزار شود.

‌‌‌فكر‌م ‌يكنيد‌بتــوان‌فاصله‌ اجتماعي‌را‌بين‌بازيكنان‌فوتبالي‌ حفظ‌كرد؟ قطعا اين كار نشــدني است! چون بازيكنان فوتبــال خواهناخواه براي مهار توپ به هم نزديك ميشوند و يكديگررالم­سميكنند.درفوتبال برخوردوتنه­بهتنهشدنان­كارناپذير است. دروازهبان ميخواهد توپ را بگيرد و بايد از بين چند نفر شيرجه بزند و شــايد آن وســط به ســاير بازيكنــان برخورد كند. به هر حال همين كه قرار است قبل از مسابقات از بازيكنــان تســت بگيرند نوعي دلگرمي است.

‌‌‌نظر‌شــما‌در‌رابطه‌با‌وضعيت‌ استقالل‌چيست؟ فكر ميكنــم كادر فني خيلي بايد دقــت كند كــه در بازگشــت از مسابقات كسي آسيب نبيند، چون االن بازيكنان ماههاست كه تمرين نداشتهاند و بايد با شرايط آمادگي خوبي برگردند.

‌‌حرف‌باقي‌مانده؟ بازهمميگوي­م!اميدوارملي­گبدون مرگوميربرگ­زارشودچونا­گرقرار باشدبهسالم­تيبازيكنيل­طمهوارد شودوضعيتفر­قميكند.همهبايد دستبهدستهم­بدهندودرزم­ينه مراقبتهاي بهداشتي به يكديگر كمك كننــد. در اين صورت حتماً ميتوان ليگ را برگزار كرد.

بعدازاعالم­سازمانليگف­وتبالبلژيك­مبنيبرپايا­نمسابقاتبا­توجه بــه جدول فعلي، تيم خنت كه ميالد محمدي در آن توپ ميزند، با قرار گرفتن در رده دوم مسابقات، صعودش به ليگ قهرمانان را قطعي كرد. اين براي ششــمين فصل متوالي اســت كه ياران محمدي به مسابقات اروپايي صعود ميكنند. خنت در سال 2015 مجوز حضور در ليگ قهرمانان را به دســت آورده بود و بعد از آن از ســال 2016 تا 2019 در ليگ اروپا به ميدان رفت و حاال آنها يك بار ديگر اين شانس را دارند كه فصل بعد در ليگ قهرمانان بازي كنند و ميتوانيم شاهد بازيهايجذا­بميالدمحمد­يدرمعتبرتر­ينتورنمنتا­روپادرفصل آينده باشيم.

 ??  ??
 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran