KHABAR VARZESHI

فنايي:بهجامجهاني­نرفتيم و آرزوهايمان دود شد

-

پيشنهاديكه­بهداودفناي­يشدهبود،ميتوانست باشگاه پرسپوليس را در دورهاي زير و رو كند. در همين زمينه، با فنايي تماس گرفتيم تا ماجرا را جوياشويم.ماجراييكها­لبتهمربوطب­هامروزهم نيستوبهدود­ههقبلبازمي­گردد.فناييدراين مورد بــه ما گفــت: «اين موضــوع به حضور پرسپوليس در نيمهنهايي جام باشگاههاي آسيا برميگردد. همان ســالي كه در نيمهنهايي به سامسونگ خورديم و بايد در كرهجنوبي بازي ميكرديم. در آن ديدار باختيم و در نهايت سوم شــديم. آن سال واقعا خوب كار كردم. اشميت مربيآلماني­تيممان،يكگروهيراا­زبوندسليگا به ايران فرستاده بود تا حامد كاويانپور را ببينند. حامد هم خيلي خوب بــود ولي بعد از بازي به سراغ من آمدند و گفتند تو ميتواني همين حاال در بوندسليگا بازي كني اما من به خاطر علي پرويــن و نياز پرســپوليس، در تيــم ماندم. پيشنهادشان واقعا باال و باورنكردني بود. من از همه چيز گذشتم و به ايران آمدم به اين خيال

ازبوندسليگ­اآمدندبازي­حامدراببين­ندامامراپس­نديدند

كه با تيم ملي به جام جهاني ميروم و آنجا خودم را نشان ميدهم تا بتوانم مشتريان بهتري پيدا كنم ولي در سال 2002 از صعود به جام جهاني بازمانديم و آرزوي همه بازيكنان آن تيم به باد رفت.»

او اضافــه كرد: «با اين حــال، چندان هم ناراحت نيستم چون پاي پرسپوليس ايستادم و ثمره آن را هم با لطف هميشگي هواداران ديدم. حتي براي اينكه عشق و عالقهام به پرسپوليس رااثباتكنم،درسالهايآخ­رفوتبالممب­لغ041 ميليونتوما­نرابهاينبا­شگاهبخشيدم.آنزمان با چنين رقمي ميتوانستم يكي، دو آپارتمان در بهترين نقاط تهران بخرم. سال 81 يا 82 بود كه اين تصميم را گرفتم. در همين ولنجك تهران آپارتمــان 80 تا 90 ميليون تومــان بود. من ميتوانستمل­ژيونرباشما­ماقسمتنبود­وازسوي ديگر، علــي پروين به قــدري برايمان ارزش داشت كه وقتي حرف ميزد، ما نميتوانستي­م مقابل او صحبت كنيم.»

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran