KHABAR VARZESHI

ازفدراسيون،مديرروابطع­موميمعرفيک­ردند!

-

افشين پيرواني، مدير تيم پرســپوليس ديروز در ورزشگاه درفشيفر حاضر شده و با دقت و وسواس خاصي همه چيز را زير نظر گرفته بود. در همين ارتباط شنيدن تازهترين صحبتهاي افشين پيرواني خالي ازلطفنيست. درخصوصتستك­روناييكهان­جامشد،توضيحي ميدهيد؟ اين كاملترين تست كروناست كه از حلق و بيني آزمايش سخت و كاملي به عمل آمده و همين طور نمونهخونگر­فتهميشود.ازهمهاعضاي­كادرفني، بازيكنان و همراهان پرسپوليس تست كرونا گرفته شــد و اميدواريم همه در سالمت باشند. سالمتي

همــه اعضاي تيم برايمان مهم اســت و به خاطر استارت اين كار را زديم.

نتايجاينتس­تچهزمانيبه­دستشماميرس­د؟ پنجشنبه جواب اين آزمايشها ميآيد و از شنبه بعــد از ظهر انشــاءا... تمرينات خود را شــروع ميكنيم.

درگيريهاي رســانهاي و لفظي زيادي هم اين مدت براي برگزاري يا تعطيلي ليگ به وجود آمد. بله،متأسفانهحر­فهاواتهاما­تزياديزدهش­د. اين در حالي است كه ما پرسپوليس هستيم؛ تيمي كه چندين و چند ســال است قهرمان شــده و اين اواخر هم نتايج خوبي گرفتهايم و اختالف امتياز داريم. مطمئنا در اين خصوص صحبت ميشود. اگر قرار است درباره كسي يا تيمي صحبت كنيم، اول از همه بايد اخالق را رعايتوبعدح­قايقرامطرح­كنيم.تهمتزدن قشنگنيست.

اما خود شــما هم گفتيد ممكن است تيمها يا بازيكنانوم­ربيانيخودش­انرابهبيما­ريكرونابزن­ند! اگر صحبتي كردهام، حدس و گمانم بوده و به كســي تهمت نزدم. پيشبيني كردم ممكن است از كرونا سوءاستفاده كنند و در واقع يك هشداربهمسئ­والنبرگزار­يمسابقاتبو­د.من مصاحبه آقاي ســهيل مهدي را هم ديدم كه گفتهبودباد­روغهايكرون­اييبرخوردم­يشود و اين قاطعيت ميتواند به برگزاري مسابقات و تعطيلنشدنب­يدليلآنكمك­كند.خواهش ميكنمهمكار­يكنيم،اگرامساللي­گبرگزار نشــود، سال آينده هم ليگ نخواهيم داشت. فوتبال ميتواند شادي و نشاط را در جامعه به وجود آورد.

گفته ميشود احتمال دارد مسابقات به صورت متمركزدرمن­اطقسفيدبرگ­زارشود.شماموافقاي­ن تصميمهستيد؟ اول بايد بگويند يا مطمئن شوند كدام منطقه يا مناطق ســفيد اســت؟ آيا شــهر تهران فقط فوتبالش وضعيت قرمز دارد؟ همه شــهرهاي كشورتقريبا­بااينويروس­وبحرانبزرگ­مواجه و درگير هســتند. با اين وجود مــا تابع قانون هستيموهرتص­ميميفدراسي­ون،سازمانليگ يا ستاد مقابله با كرونا در ورزش بگيرند، تمكين خواهيم كرد.

عمر حضور ابوالفضل امانا... همكار باسابقه و عكاس خوشذوق مطبوعاتي كشورمان درپرسپوليس به 2 ماه هم نكشيد! روز 16 ارديبهشت گذشته ابوالفضل امانا...درتوييتخود­نوشت:«آقايسلطاني­فر،بيش از دو روز اســت كه يــك قرارداد عالــي روي ميز پرسپوليس است. تضمين شــده كه با آن ميتوان بدهيبرانكو­راسريعاپرد­اختكرداماآ­قايرسولپنا­ه

اصــرار دارد قرارداد تركمانچــا­ي «آتيه» و به ضرر «پرســپوليس» را دوباره احيا كنــد...» اين توييت مشاوررسانه­ايپرسپوليس­بهزعممهدير­سولپناه دخالت در امور باشــگاه تلقي و او اخراج شد. پس از كنار گذاشــتن ابوالفضل امانا...، مهدي رسولپناه سرپرست باشگاه پرسپوليس به سرعت به صرافت پيدا كردن جانشيني مناسب براي امانا... افتاد. در

اين ميان چند گزينه جالب و عجيب و غريب هم به رسولپناه معرفي شدند كه شايد غيرمنتظرهت­رين آنهاازسويي­كيازدستاند­ركارانفدرا­سيونفوتبال بود. شنيديم يك آقايي كه سابقه كار در پرسپوليس را در كارنامه داشــته و حاال در فدراسيون مشغول است، گزينهاي به رسولپناه معرفي كرده كه سابقه مدير رسانهاي يا كار روابط عمومي را ندارد!

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran