KHABAR VARZESHI

دعوادرهيئت­مديره دستگيـريفر­ديكهادعـاد­اشت هزينههاياس­تقاللراميد­هد

-

احمد ســعادتمند در رأس مديريت استقالل، هر روز عرصــه را براي خود تنگ و تنگتــر ميبيند. در اولين جلســه هيئتمديره بعد از شروع ســال 99، اعضا از او انتقاداتي داشــتند البته 2 روز قبل از آن جلسه 3 عضو هيئتمديرهت­صميمگرفتند­حكمبركناري­خليلزادهرا به خاطر آوردن چند مشــاور و همينطور وعده عملي نشدهاشدربا­رهاسپانسرب­دهندوليوزي­رورزشدرلحظ­ه آخر اين رأي را وتو كرد. در جلســه روز سهشــنبه اما مشخص شد حتي تالشهاي وزير ورزش براي تلطيف اوضاع، كارساز نبوده چون بحث زيادي بين سعادتمند و اعضاي هيئتمديره در گرفت.

دراينجلسهي­كيازاعضايه­يئتمديرهبه­سعادتمند انتقاد شديدي كرد كه چرا افرادي غيرموجه را به باشگاه آورده اســت. او در اين جلسه به حضور فردي در استقالل اشارهكردكه­بهتازگيتوس­طپليسدستگي­رشدهوخطاب به سعادتمند گفت چطور اين آدم بايد وارد باشگاه شود و حتي ادعا كند ميتواند تمــام هزينهها را پرداخت كند. اينفرد چنيــن ادعايي كرده و در روزهــاي اول حضور سعادتمند در باشگاه حاضر شد و حتي عكس يادگاري هم گرفت ولي خيلي زود مشخص شد پرونده قضايي دارد و سرانجام بازداشت شد.

يكي ديگر از بحثهاي جلسه درباره قولهاي عملي

نشده سعادتمند بود. بعضي از اعضا به شدت گاليه داشتند در كانال باشگاه اخباري براي اميدواري طرفداران منتشر ميشود كه خالف واقعيت اســت و تنها هوادار را متوقع

ميكند. يكي از اعضا خطاب به سعادتمند گفت: «در اين شرايط واقعيت را بگوييم براي هواداران قابل هضمتر است تا اينكه قول بدهيم و عملي نشود.»

درباره اسپانسر باشگاه هم بحثهاي زيادي صورت گرفت. سعادتمند ظاهرا بدون توجه به قرارداد استقالل با آريا برتر و بدون توافق با اين شركت، با فوالد مبين قرارداد بست كه اين مســئله باعث اختالف او و بعضي از اعضاي هيئتمديره شــده است. در جلسه سهشنبه بحث درباره اين بود كه استقالل 10 ميليارد از آريا برتر دريافت كرده و حاال اين شــركت دست به شكايت زده است. سؤال اصلي اين بود كه چرا او بدون فســخ قرارداد، با شركت جديدي قرارداد بسته است؟ البته قبل از جلسه بحثهايي بود كه قرارداد دوم امضا نشــده و عكســي كه در كانال رسمي استقالل از سعادتمند و شركت فوالد مبين منتشر شده، واقعينبوده­است.سعادتمندام­اامضاهاران­شاندادوگفت: «همكاري را شروع كردهايم.» ولي بحث هيئتمديره اين بود كه با شــكايت آريا برتر، كار با فوالد مبين هم روي هوا ميرود و در واقع يك شكايت ديگر هم اضافه خواهد شد.

درباره حضور يك مشــاور در كنار ســعادتمند هم بحثهاييشدو­مديرعاملاس­تقاللتوضيح­اتيدراينبا­ره داد اما براي اعضا قانعكننده نبود و احتماال همكاري اين مشاورباباش­گاهبهپايان­خواهدرسيد.خالصهكهدرج­لسه سهشنبه هيئت مديره، بحث بسيار باال گرفت و چندباري صداي طرفين باال رفت تا حتي بعضيها داخل باشــگاه بگويند: «دعوا شده»!

 ??  ??
 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran