KHABAR VARZESHI

اينقدرنگرا­نهستيديكجا­م بخريد،بدهيدبهپرس­پوليسيها تستيكهمساب­قهاشيكماهب­عداست به چه درد ميخورد؟

-

سيدحسين‌حسيني‌روز‌گذشــته‌و‌پس‌از‌خروج‌از‌سالن‌پزشكي‌تعبيه‌شده‌در‌ مجموعه‌ورزشي‌انقالب‌براي‌شركت‌در‌تست‌و‌آزماي ‌شهاي‌مربوط‌به‌بيماري‌كرونا‌ در‌حالي‌با‌روزنامه‌خبرورزشي‌حرف‌زد‌كه‌شرايط‌روحي‌مناسبي‌نداشت.‌درواز ‌هبان‌ اصلي‌تيم‌استقالل‌كه‌در‌طول‌مدت‌زمان‌قرنطينه‌از‌اواخر‌اسفندماه‌تا‌همين‌حاال‌ تالش‌كرده‌حت ‌ياالمكان‌از‌خانه‌خارج‌نشود‌تا‌سالمتي‌خود‌و‌خانواده‌كوچكش‌را‌به‌ خطر‌نيندازد‌از‌اين‌بابت‌كه‌در‌چنين‌شرايطي‌بايد‌به‌محيط‌شلوغ‌تمرين‌و‌مسابقات‌ برگردد‌دل‌خوشي‌نداشت.‌درواز ‌هبان‌شيرازي‌استقالل‌كه‌در‌طول‌مسابقات‌اين‌ فصل‌ليگ‌برتر،‌ديدارهاي‌جا ‌محذفي‌و‌ليگ‌قهرمانان‌آســيا‌در‌همه‌مسابقات‌در‌ چهارچوب‌دروازه‌تيم‌اســتقالل‌حضور‌داشته‌در‌گف ‌توگو‌با‌روزنامه‌خبرورزشي‌ دغدغ ‌ههايش‌بابت‌بازگشت‌به‌تمرينات‌و‌مسابقات‌ليگ‌برتر‌را‌بيان‌كرد.‌ ‌‌آقاي‌حسيني!‌براي‌تست‌به‌مجموعه‌انقالب‌رفتيد؟ چه تستي! آخر اين به چه دردي ميخورد؟ اصال ما تست هم داديم و انشاءا... كسي هم مشكلي نداشته باشد ولي ما امروز داريم تست ميدهيم، يك ماه بعد چه ميشــود؟ در طول اين مدت قرار نيست به خانه برويم و از خانه به تمرين بياييم؟ قرار است هر روز اين اتفاق بيفتد؟ اصال هر روز هم كه اين اتفاق بيفتد باز مشــخص ميشــود چه كســي در اين حد فاصل كرونا گرفته يا نه؟ مگر نميگويند هر 14 روز عالئمش مشخص ميشود؟

‌‌‌االن‌كاري‌غير‌از‌اين‌م ‌يتوان‌انجام‌داد؟ نه!وليمننميدا­نمچهاصراري­استكهبااين­شرايطوحشتن­اكمسابقاتب­رگزار شود؟ ما تا امروز كرونا نداشته باشيم فردا چه تضميني است كه كرونا نگيريم؟ ما در تمرين كنار يكديگر هستيم، درون زمين تنه به تنه ميشويم! فوتبال ورزشي است كه نميتوان در آن فاصله را رعايت كرد. همه جذابيت فوتبال به نزديك بودن بازيكنان به يكديگر اســت و جنگ بر سر تصاحب توپ. خود ما دروازهبانا­ن بايد وسط ‪۷ 6،‬ بازيكن اين طرف و آن طرف برويم و روي سر و كول همديگر بپريم تا توپ را بگيريم. در اين شرايط چطور ميتوان فاصلهگذاري را رعايت كرد؟

‌‌اين‌تصميمي‌است‌كه‌سازمان‌ليگ‌گرفته!‌چه‌كاري‌م ‌يتوان‌كرد؟ مشكل همين جاست! ما اگر در تمرين خودمان هم بخواهيم مسائل و شرايط كرونا رارعايتكني­مدوروزبعدك­هبخواهيمرا­هيهتلشويمو­فرودگاهشوي­مچهميشود!

‌‌خيلي‌ناراحت‌هستيد.‌ مشخصاستكهه­يچكسبهفكرم­انيست!مننميدانمآ­نكسانيكهتص­ميمگرفتند ليگ دوباره برگزار شــود آيا به فكر جان ما هستند؟ به فكر خانوادههاي­مان هستند؟ ميدانندفوت­باليستاگرك­رونابگيردف­وتبالشتمام­ميشودوديگر­هيچكارينمي­تواند انجام بدهد؟ ما هم كه شغل ديگري غير از اين نداريم تا برويم و آن را ادامه دهيم.

‌‌يعني‌بهتر‌بود‌امسال‌را‌تعطيل‌م ‌يكردند؟ بله! ميتوانستند از سه ماه ديگر كه كرونا كمتر شد يا كال از بين رفت، آن زمان ادامه اين فصل را از ابتداي سال بعد شروع ميكردند. چه اشكالي داشت؟ االن روزانه 2 تا 3 هزار نفر در كشور كرونا ميگيرند بعد اين آقايان به فكر برگزاري جام هستند! اگر واقعا اينقدر مهم است يك جام بخرند و به آنها بدهند!

‌‌به‌پروازها‌و‌شرايط‌هت ‌لها‌هم‌فكر‌كرد ‌هايد؟ همهمشكلايج­ادميكند.االنمابهچه­ترتيبميخوا­هيمبهاهواز­برويم؟درفرودگاه همه مردم رفتوآمد ميكنند! آيا ميتوان در فرودگاه از كســي فاصله گرفت؟ آيا ميتوان فاصلهگذاري را رعايت كرد؟ واقعاً تصميم، تصميم مسخرهاي است، واقعاً!

‌‌فكر‌م ‌يكنيد‌براي‌بازي‌با‌فوالد‌شرايط‌اهواز‌به‌چه‌ترتيب‌م ‌يشود؟ اين خودش يك معضل است. االن ما يك ماه ديگر ميخواهيم برويم اهواز. اهواز كجاست، شهر اســتقاللي­ها. آن همه هوادار كه به ما لطف دارند و هميشه به پيشواز ما در هتل و فرودگاه ميآيند. ميتوان به آنها گفت كه به هتل نياييد؟ كافي است همين حرف را بزنيم و خودمان را به آنها نشان ندهيم، سريع از دست ما دلخور ميشــوند و ميگويند بازيكنان استقالل خودشان را گرفتهاند! من نميدانم به خدا ليگ چطور ميخواهد ادامه پيدا كند. آن هم در شــرايطي كه هنوز كرونا اينقدر در كشور انسانها را مبتال ميكند.

‌‌فكر‌م ‌يكنيد‌اگر‌تست‌كسي‌مثبت‌باشد‌آن‌وقت‌چه‌اتفاقي‌م ‌يافتد؟ (بــا كمي مكث) فكر ميكنم باز هم ليگ را ادامه ميدهند. فكر ميكنم حتماً يك نفر بايد بميرد تا اين آقايان ليگ را تعطيل كنند. در غير اين صورت وضعيت تا آخر به همين ترتيب است.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran