KHABAR VARZESHI

غالمپور: كرونا شادي گل مرا هم خراب كرد

-

بهزاد‌غالمپور،‌مربي‌درواز ‌هبانان‌تيم‌ استقالل‌روز‌گذشته‌پس‌از‌حضور‌در‌ مجموعها‌نقالب‌وا‌نجام‌تس ‌تهاي‌مربوط‌ به‌آزماي ‌شهــاي‌كرونا‌بــا‌روزنامه‌ خبرورزشي‌حرف‌زد.‌ ‌‌آقاي‌غالمپور!‌اوضاع‌تســت‌و‌ آزمايشات‌چطور‌بود؟ خوببود.بههرحالاين­تستيبودكه بايد انجام ميشــد. جدا از اينكه قرار است به تمرينات برگرديم اين تست براي تشــخيص شــرايط جسماني خودمــان هــم خوب اســت. فقط اميدوارموض­عيتبهخوبيپ­يشبرود.

‌هنوز‌نگران‌هستيد؟ طبيعي است كه نگران باشيم. به هر حال هنوز اين بيماري از كشور خارج نشده و درمانش را هم پيدا نكردهاند. بايد در شرايطي به تمرينات برگرديم كه هر روز بچهها از محيط بيرون وارد محل تمرين ميشوند و اين شرايط را تا حدودي نگرانكننده ميكند.

‌تس ‌تها‌به‌چه‌ترتيب‌بود؟ هم تست خون داديم و هم از مخاط حلق و بينيمان نمونهبردار­ي كردند تا ظرف روزهاي آينده نتيجهاش را به كادر پزشكي باشگاه اعالم كنند.

‌جلسه‌توجيهي‌هم‌داشتيد؟ بلــه جلســه توجيهي را هــم براي بچههاي تيم و كادر فني تشكيل داده بودندكهدرآ­نيكدكتردرب­ارهكرونا، خطراتش و راههاي پيشگيري از آن براي بچهها صحبت كرد.

‌‌پي ‌شبيني‌خودتــان‌از‌روزهاي‌ آينده‌چيست؟ به هــر حال گفتند ما بايــد برويم و تمريــن كنيــم. كاري غيــر از اين نميتوان انجام داد. وزارت بهداشت و وزارت ورزش به اين نتيجه رسيدند كه كرونا اينقدر كاهش پيدا كرده كه ميتوان تمرين كرد. ولي خب به هر حال فوتبال ورزش دور از هم نيست. تنيس يا بدمينتون نيست كه كسي با كسي ارتباط نداشته باشد. فوتبال يك ورزش درگيرانه است و باالخره بازيكنان بههم نزديك ميشوند.

‌‌مسابقات‌بوند ‌سليگا‌را‌ديديد؟‌ نظر‌شما‌درباره‌آنها‌چه‌بود؟ شرايط براي نيمكتنشينا­ن و كادر فني بيرون از زمين خوب بود ولي باز همميديديمك­هدرونزمينب­ازيكنان كامال بههم نزديك ميشدند و حتي درگيريهاي تن به تن هم داشتند. اين ذات فوتبال است و نميتوان از آن فرار كرد. فقط اميدوارم شــرايط به گونهاي باشــد كه كسي در اين بين آسيبنبيند.

‌‌شادي‌گ ‌لها ‌يشان‌را‌هم‌ديد؟ بلهشاديگله­ايشانهمجدي­دبود،

چون به هر حال در اســتاديوم خالي كاري بهتر از آن نميشود انجام داد.

‌‌يكي‌از‌شــادي‌گ ‌لهاي‌معروف‌ فوتبال ‌يها‌مختص‌به‌خود‌شماست!‌ فكري‌برايش‌كرد ‌هايد؟ بلــه مــن هميشــه بعــد از گل همتيميهايم را به آغوش ميكشم ولي خب بايد از اين بهبعد ســر جايم بنشــينم و فقط دســت بزنم. كرونا شادي گلهايم را هم خراب كرد.

‌تمرينات‌از‌كي‌شروع‌م ‌يشود؟ طبق برنامه گفتند از فردا بايد دور هم جمع شــويم. اميــدوارم در نهايت همهچيز ختم بهخير شود.

‌درواز ‌هبانان‌تي ‌متان‌را‌ديديد؟ بله! همه حالشان خوب بود و از نظر جسمانيهمبه­نظرآمادهمي­رسيدند.

‌‌چند‌وقت‌بود‌يكديگر‌را‌نديده‌ بوديد؟ درست 0۷ روز! شايد هم بيشتر. خيلي وقت بود يكديگر را نديده بوديم.

‌‌پي ‌شبين ‌يتــان‌از‌بازي‌با‌فوالد‌ چيست؟ فعالبرنامه­يكبازيرابه­مادادهاندك­ه عقب افتاده است. سفر به اهواز هم به نوبه خــود خطر دارد ولي فعال كاري غيــر از اجــراي برنامههاي پيشرو نميتوان كرد.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran