KHABAR VARZESHI

استقاللباش­جاعيانبهلي­گميآيد

-

بهنوع مديريت سعادتمند انتقاد داشت، خطاب به او گفت: «دياباته مهمترين بازيكن ماست و اگر قراردادش را فسخ كند، ميدانيد چه اتفاقي ميافتد؟قراردادسال­بعداوهمساق­طخواهد شد. شما پول داشــتي به دياباته بدهي ولي چرا اول به كادر فني پول دادي؟ بايد همان ابتدا با دياباتــه تسويهحســا­ب ميكــردي. كادر فني داخلي هســتند. اگر ديرتــر هــم پــول ميداديم،يكجوري ماجــرا مديريــت ميشد ولي با علم به اينكه ميدانستي دياباته فسخ ميكند، گذاشــتي پول او را آخر سر پرداخت كنــي؟!» اين حرفها باعث

ناراحتيسعا­دتمندشدوتأ­كيدداشتمجب­وربودهپولك­ادر فني را بپردازد، اين در حالي اســت كه اگر پول دياباته را ميدادند حداقل تا اين لحظه خيالشان راحت بود كه او را از دســت نميدهند و حتي سال آينده ميتواند با انتقال قطعي يا قرضي اين بازيكن، پول خوبي به جيب بزنند. با فسخ قرارداد شيخ اما رؤياي آنها براي فروش اين بازيكن پرپر خواهد شــد. روز گذشــته هم يك منبــع آگاه در هيئتمديره باشگاه به خبرنگار ما گفت با توجه به وضعيت مالي باشــگاه و اينكه فردا وقت باشگاه براي پرداخت پول دياباته به پايان ميرسد، ديگر اميدي به ماندن اين بازيكن ندارند و عمال او را از دست دادهاند، درست مثل تيام.

با فســخ احتمالي دياباته، احتماال يك جنگ بزرگ ديگر در اســتقالل به راه ميافتد چون فرهاد مجيدي به احمد سعادتمند گفته بود بايد هر طور شده اين بازيكن را نگه دارند و برايش در اولويت اول قرار دارد. البته سعادتمند هم همه تالشش را ميكند تا شيخ را راضي كند اما به هر حال شرايط سخت است. داريوش شــجاعيان اين روزها با قدرت مشغول تمرين است و هيچ مشكلي بابت زانوي جراحي شدهاش ندارد. او كه در آخرين روزهاي مهر ماه سال گذشته دچار اين مشكل شده بود (در روزي كه استقالل با 4 گل سايپا را شكست داد، دقيقا پس از ۷ ماه و 3 روز) باز هم بدترين اتفاق ممكن براي يك فوتباليســ­ت را تجربه كرد. داريوش كه اوايل سال 98 توانسته بود به فوتبال برگردد بار ديگر در دقيقه 36:08 و در برخورد زانويش به زانوي هافبك سايپا براي دومين بار با پارگي رباط صليبي مواجه شــد. درست در همان دقيقهاي كه در بازي با ذوبآهن (در ليگ قهرمانان آســيا) رباط ديگر زانويش را از دست داده بود! اما وقتي در نيمفصل و فصل نقل و انتقاالت زمستاني عنوان شد نام شجاعيان از ليست استقالل خارج ميشود بهرام اميري كه در آن برهه مشــاور سرپرست باشگاه (خليلزاده) بود در اين باره گفت: «شــجاعيان تا فروردين 99 آماده خواهد شد و به همين خاطر از ليست استقالل خارج نميشود. دكتر نوروزي اعتقاد دارد شجاعيان ميرسد و استقالل نيز به او نياز دارد. ما نام او را براي ليست آسيايي و نيمفصل دوم رد كردهايم اما محسن كريمي نميرســد و نامش از ليست خارج خواهد شد». با اين شرايط داريوش از امروز و با شروع دور جديد تمرينات كنار ديگر همتيميهايش تمرين ميكند البته زير نظر كادر بدنسازي تيم تا براي ديدار با فوالد به فرم مطلوب برسد.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran