KHABAR VARZESHI

منچستريونا­يتد،هوالندجديد­راخريد

-

مديــران يوفــا در تالش هســتند تا برنامهريزي مناسبي را داشته باشند تا مســابقات ليگ قهرمانــان اروپا در كمترين زمان ممكن برگزار و قبل از پايان ماه آگوســت (اواسط شهريور) قهرمان بازيها مشخص شود. يكي از گزينههايجد­يبرايمديرا­نيوفااين استكهنيمهن­هاييويكچها­رمنهايي مســابقات به صورت تك بازي برگزار شــود. در حقيقت بعــد از آنكه دور برگشت يكهشتم نهايي برگزار شد و 8 تيــم حاضر در يكچهــارم نهايي مشــخص شــود، تيمهاي حاضر در يكچهــارم به صورت تك بازي با هم مسابقهميده­ند.ميزباننيزا­حتماالبه

صورتقرعهكش­يمشخصميشود.از سوييبرايني­مهنهاييوفي­نالهمقرار است كه كل بازيها به صورت متمركز در استانبول برگزار شود. به اين ترتيب نيمهنهايي نيز مثل فينال و يكچهارم به صورت تك بــازي خواهد بود. يوفا براي مســابقات ليگ اروپا نيز برنامه مشابهي را در نظر دارد و ميخواهد از مرحله يكچهــارم نهايي بــه بعد، مســابقات به صورت تك بازي برگزار شوند و نيمهنهايي و فينال هم در شهر گدانسك لهستان برگزار خواهد شد. از سوي ديگر يوفا در نظر دارد كه حداقل ۳ تا از ۲1 ميزبان يورو ۰۲۰۲ را به علت بحران كرونا كنار بگذارد.

باشگاهاينت­رميالنتصمي­مدارديكمها­جمجديدبهخد­متبگيردكها­دينسونكاوا­ني از گزينههايشا­ن بهشمار ميرود. سايت «كالچومركات­و» خبر داد، با توجه به سابقه حضوركاواني­درناپوليوپ­الرمو،اينبازيكنگ­زينهمناسبي­برايباشگاه­هايايتاليا­يي ميتواند باشد. كاواني ۳۳ ساله به زودي به پايان قراردادش با پاريسنژرمن خواهد رسيد و به نظر هم نميرسد اين قرارداد را تمديد كند. اينتر در پي جذب يك بازيكن از بين او و دريس مرتنس است كه هر دو در پايان فصل بازيكن آزاد خواهند شد.

باشگاه منچســتريو­نايتد اعالم كرد كه خريد ايساک هانسن آروئن، بازيكن ۵1 ساله نروژي را نهايي كرد تا يك استعداد جديد، از كشوري كه ارلينگ هوالند را به دنياي فوتبال معرفي كرده است را بخرد. اين بازيكن، تابســتان ۶1 ساله ميشود و به سن قانوني براي جابهجايي بازيكن در ميان كشورهاي اروپايي خواهد رسيد. يونايتد براي جذب اينبازيكنا­زتيمترومسو­نروژبهتواف­قرسيدهاست.اينبازيكنج­وان لقب «هوالند جديد» را دارد و راهي منچستريونا­يتد خواهد شد. در نقطه مقابل آيدن بارلو از آكادمي منچســتريو­نايتد روانه تيم نروژي ميشود. هانسن آرئون مورد توجه باشگاههاي ديگر فوتبال انگليس نظير ليورپول و اورتون نيز قرار داشــت امــا در نهايت راه حضور در منچستريونا­يتد را انتخاب كرد. البته حضور سولشائر سرمربي، مربي نروژي نيز در اين انتقال بيتأثير نبوده است.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran