KHABAR VARZESHI

خارجيهاباا­ولینپروازب­رميگردند

-

را دوباره با پیراهن پرسپولیس ببینیم.

‌رابط ‌هتان‌با‌ك ‌یروش‌چطور‌بود؟‌ ارتباطي نداشتیم. راستش کیروش را خیلي دوست نداشتم چون هم دفاعي بازي ميکرد و هم مهربان نبود.

‌دوستن‌داريدب‌راي‌ديدن‌فوتبالب‌ه‌ورزشگاه‌ برويد؟‌ واقعیتش را بخواهید چند بار دعوت شــدم ولي نرفتم. حتي براي بازي فینال آسیا بین پرسپولیس و کاشیما قرار بود به ورزشگاه بروم ولي دوست نداشتم این اتفاق بیفتد چون ميدانستم قهرمان نميشویم به همین دلیل در خانه ماندم. ولي مدتهاســت که با مادرم قرار گذاشتم هر وقت مجوز حضور بانوان در ورزشــگاه صادر شود همه بازيهاي پرسپولیس را در هر شهري که باشد به استادیوم برویم.

‌‌اســتقالل ‌يها‌م ‌يگويند‌وزير‌ورزش‌پرسپوليسي‌است‌و‌يا‌ باز ‌يها‌به‌نفع‌اين‌تيم‌مهندسي‌م ‌يشود.‌نظرتان‌چيست؟‌ ما که لطفي ندیدیم. کمکي که وزیر به استقالل ميکند بیشتر ازپرسپولیس­است.البتهبگذار­یدهرچهميخو­اهندبگویند­چون مهم نیســت. در واقع ما که ميدانیم این حرف غلط است پس لزومي ندارد در موردش حرف بزنیم. این مســائل ساخته ذهن آنهاست چون نميتوانند قهرمان شوند.

‌اهل‌كري‌خواندن‌با‌دوستان‌استقاللي‌هستيد؟‌ من دوست استقاللي ندارم. خیلي هم اهل کري خواندن نیستم. من اگر در جایي باشم که علیه پرسپولیس صحبت کنند از آنجا ميروم.اگردرصفحهش­خصيامکسيبگ­ویدازتومتن­فرممشکلي ندارم ولي اگر علیه پرســپولیس حرف بزنند حتما بالکشان ميکنمچوناص­التحملشران­دارم.مناگرباکسي­بخواهمبراي اولین بار حرف بزنم یا کار کنم نخستین سؤالي که از او ميپرسم این است که قرمزي یا آبي؟

‌فوتبا ‌لهاي‌خارجي‌را‌هم‌دنبال‌م ‌يكنيد؟‌ بله به شدت. عاشق رئال و میالنم. هر تیمي قرمز بپوشد را دوست دارم ولي طرفدار سرسخت رئال و میالنم.

‌بازيكن‌محبو ‌بتان‌چه‌كسي‌است؟‌ دیوانهوار کریس رونالدو را دوست دارم. اتفاقا ميخواهم یکي از تابلوهاينق­اشيامراباد­ستانخودمبه­اوبدهم.امیدوارمدر­آینده این اتفاق بیفتد.

‌اگر‌بگويند‌م ‌يتوانيد‌با‌يك‌نفر‌در‌دنيا‌سلفي‌بگيريد‌آن‌‌فرد‌ چه‌كسي‌است؟‌ ازبینپرسپو­لیسيهاکهتق­ریباباهمهع­کسدارم.بهغیر از آنها انتخابم کریستیانو رونالدو خواهد بود.

یحیي گلمحمدي دوست دارد از روز شنبه همه بازیکنان خود را در شروع تمرینات پرسپولیس در اختیار داشته باشد. بر همین اساس روز گذشته بار دیگرباافشی­نپیروانيمد­یرتیمصحبتک­ردهوپیگیرپ­روازبازیکن­انخارجي شد.افشینپیروا­نيهمبهیحیي­گلمحمدياطم­ینانخاطردا­دصحبتهاي الزم انجام شده و به بازیکنان خارجي اطالع دادند هر چه سریعتر برگردند. البتهپیداک­ردنبلیتپرو­ازهايخارجي­بهتهرانسخت­شدهاست.مسئوالن باشگاهنیزب­هدنبالاولی­نپروازهستن­دکهاینبازی­کنانسریعبه­ایرانبرگرد­ند اما مشکل همان پیدا کردن بلیت و پروازها به مقصد ایران است.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran