KHABAR VARZESHI

کارمندانوک­ارگران بچهندارند؟!

-

موج جدیدی برای تعطیلی لیگ برتر راه افتاده و دوستان هر روز چند کرونایی در تیمشان پیدا میکنند. بله، کرونا نگرانی هم دارد و باید به شدت مراقب بود و رعایت کرد اما آن فوتبالیستی که میگوید من بچه دارم و نگران بچهام هستم، اگر تیمش صدرنشین بود هم همین حرف را میزد یا از ترس هواداران تیمش هم که شده کال فاز دیگری میگرفت؟!

آنهایـی که میگوینـد ما بچه داریم و نگران هسـتیم البته حق دارند ولـی آیـا کارمنـد و کارگـری کـه مجبـور بودند بعـد از تعطیالت سـرکار برونـد، بچـه ندارنـد؟ اصال خودشـان آدم نیسـتند؟ در این مـدت حداقل باالی 50 کارمند بانک و باالی 30 نفر از پرسنل زحمتکش بیمارستانه­ا جانشـان را از دسـت دادنـد. شـاید بگویید خـب قضیه بیمارسـتان­ها با فوتبـال فـرق میکنـد کـه حرف درسـتی هم هسـت امـا به هر حـال آن کارگر و کارمند و پرسـتار هم اگر موقعیت مالی درسـت و حسـابی داشت، میتوانسـت چنـد مـاه سـر کار نـرود و فوقـش اینکـه کارش را از دسـت مـیداد. بـه هـر حـال بیـن «کار» و «جان» مسـلما دومی مهمتر اسـت و طـرف اگـر بداند قرار اسـت بمیـرد، حتمـا قیـد میلیاردها تومـان پول را هم میزند.

واقعیت قضیه آن است که 80 درصد مردم مجبورند در شرایط کرونا کار کنند. شغل فوتبالیست هم فوتبال بازی کردن است و این خطری که برایفوتبال­یستهاوجودد­ارد،برایهمهماو­جوددارد.حاالیکموقع­هست که دوستان دلیل پزشکِی علمی میآورند، آدم توجیه میشود اما مثًال میگویند متین عزیز فوت کرده که بعد صدای پدر و مادرش درمیآید که پسر ما اصال کرونا نداشته است!

پزشکانفوقت­خصصریهمیگو­یندفوتبالی­ستهاچونفعا­لیتشدید بدنی دارند، ضربان قلبشان باال میرود و بیشتر در معرض خطر قرار دارند ولی شما کجا دیدید یک مربی مخالف برگزاری لیگ و یا یک بازیکن و مدیر چنین حرفی بزنند؟ هرچه هست حرفهای صدمن یک غاز و غیرپزشکی استکههیچدل­یلعلمیندار­د.ازاینبهبعد­همحتماًهرفردیکرون­ابگیرد، تقصیر فوتبال است و کسانی که میگویند فوتبال باید برگزار شود، در مرگ آنهاشریکند!

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran