KHABAR VARZESHI

پروینازشوخ­يهايمننارا­حتنشد

-

پژمانسوءتف­اهمهارارفع­کرد

پژمان جمشیدي حاال یک ستاره در ســینما و تلویزیون به حساب ميآید و رفتارها و صحبتهایش بیــش از زماني کــه فوتبال بازي ميکرد، مورد توجه قرار ميگیرد. مدافع و هافبک راســت ســایپا، پرسپولیس و تیم ملي این سالها، پرمخاطبتری­ن ستاره سینما بوده و هــر فیلمي که بــازي کرده، در گیشــه به موفقیت رســید. او در ســریال زیرخاکي هم درخشید و توانســت بار دیگر این موضوع را اثباتکندکه­موفقیتهایش­هرگز اتفاقي نبود.

جمشیديمدتي­قبلبهبرنام­ه دورهمــي با اجراي مهران مدیري رفت و در میان صحبتهایش چند خاطــره از زمــان همکاري با علي پروین به زبان آورد. در همین راستا، او در مصاحبــه اخیرش با روزنامه خبرورزشي، موضوع رفاقت با علي پروین را عنوان کرد که خودش را مدیون ســلطان پرسپولیســ­يها ميدانــد. با این حال طي یک ماه گذشته،برخياعتقاد­داشتندپروی­ن از دســت پژمان و شــوخيهایش

ناراحت شــده و براي شاگرد سابق خــود پیغام فرســتاده که چنین رفتاري انجام ندهد. همین موضوع سبب شد جمشــیدي در ارتباط تلفنيکهروز­گذشتهبابرن­امهورزش و مردم داشت، اشارهاي به موضوع رابطهاش با پروین داشته باشد.

او در بخشــي از حرفهایش گفــت: «من هنوز با پروین ارتباط دارم و ميدانم از دست من ناراحت نیســت. همیشه عليآقا را دوست دارم و فکــر ميکنم او هم چنین فکري در مورد من دارد. به هر حال پروین همیشه بزرگتر من است و بــه شــاگردي او افتخار ميکنم و ميدانمازدس­تمناراحتنم­يشود.»

پروین بارها از مدل بازي پژمان در ســریال و فیلمهایش تعریف و تمجیــد کــرده و حتي یک بار در مصاحبهايگف­تهبود:«همانزماني کهجمشیديفو­تبالبازيمي­کرد، واقعــا بازیکــن بانمکي بــود و با شــوخيهایش ما را ميخنداند. او بهترینبازی­گرسریالهاس­ت.بازیگر فقــط پژمان و ســریال هم فقط زیرخاکي!»

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran