KHABAR VARZESHI

هر كس فوتبال را دوست دارد بايد به شروع ليگ كمك كند محمدخاني: پرسپوليس09 درصد قهرماناست

-

سرخپوشان پايتخت مهياي شروع ليگ هستند و ميخواهند هرچه زودتر به زمين بــازي برگردند و با حفــظ اختالف امتيازي با ســاير تيمها، قهرماني چهارم را بهنام خود سند بزنند. در همين زمينه با ناصر محمدخاني، پيشكسوت باشگاه به صحبت پرداختيم. او در ابتدا گفت: «از اينكه ديدم سازمان ليگ براي شروع دوباره رقابتها آماده شده، خوشحالم و اميدوارم بازيها بدون هيچ مشكلي شروع شده و به پايان برســد. باالخره بايــد قبول كنيم درمانقطعيب­راياينويرو­سهنوز پيدا نشده و ممكن است تا چند ماه ديگر، همين اوضاع باشد. از اين رو، بايد با اين شــرايط كنــار بياييم و كارمان را دنبال كنيم. به اين خاطر بــود كه گفتــم از شــروع دوباره رقابتهاخوش­حالم.»

محمدخاني اضافه كرد: «البته كار تيمها اص ًال آسان نيست. واقعاً كار ســختي دارند چون بايد در يك ماه، بازيكناني كه3 ماه استراحت كردهاند را مهياي شروع ليگ كنند. بازيكنان در اسفند يك شرايط بدني داشتند و امروز يك شرايط ديگر. از طرفي، قرار است بازيها ‪5 4،‬ روز يكبار برگزار شــود و از اين رو، وضــع براي همه

باشــگاهها ســخت اســت. حتي پرســپوليس هم كه اينقــدر براي بازگشت به بازيها اصرار دارد كارش را سخت ميبيند. با اين حال، چارهاي نيستوهركسي­كهفوتبالرا­دوست دارد بايد كمك كند تا ليگ را دوباره شروع كنند. من واقعا اميدوارم كه با توجهبهآزما­يشهاييكهگر­فتهشده، بازيكنان بدون مشكل و ابتال به اين ويروس، بازيها را ادامه دهند.»

اما او در مورد احتمال قهرماني پرسپوليس ادامه داد: «من هم فكر ميكنم09درص­دپرسپوليسق­هرمان شــود اما بچهها نبايد غافل از ساير تيمها باشند. االن شرايطي است كه اگرليگشروع­شود،همهميخواهن­د پرسپوليسرا­بهزيربكشند.يكسري تيمها كه وســط جدول هســتند، نميخواهند امتيــازي بدهند و كار پرسپوليس را سخت ميكنند اما من معتقــدم اگر ايــن تيم بــا يحيي گلمحمدي، تمركز خوبي داشــته باشد، ميتواند قهرمان شود. ما كه از قهرماني پرســپوليس خوشــحال ميشــويم بهخصوص كــه ديگر با تيمهاي مدعي بازي ندارد و راهش هموار اســت اما باز هــم ميگويم بازيكنان بايد باهوش عمل كنند و در باد صدرنشيني نخوابند.»

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran