KHABAR VARZESHI

پيرواني:عليپوركرون­انداردوبرا­يآقايگليتم­رينميكند

-

طييكي،دوروزگذشته­برخيكاناله­ايهواداريش­ايعهايمنتش­ركردندمبني بر اينكه علي عليپور مشكوك به ويروس كروناست! دكتر حقيقت در پاسخ به اين سؤال كه آيا تست كروناي علي عليپور مثبت بوده؟ گفت: اين موضوع را از همانهايي بپرســيد كه عنوان ميكنند. جواب آزمايشها را طبق پروتكل به سازمان ليگ اعالم كرديم، مثبت و منفي آن را نميتوانيم بگوييم اما اين مسئله صحت ندارد. نبايد آن را رســانهاي كنيم و اصال ممنوع است چون اسناد مردم محسوب ميشود.

حقيقت در ادامه يادآور شــد: هيچكس در تمرينات شركت نكرده كه تستشمثبتبا­شد.تنهادوتناز­عواملاجراي­يبودندكهاز­حضوردرتمري­نات منع شدند.

وي در پايان عنوان كرد: ما از حدود دو، سه ساعت قبل از شروع تمرينات، نظارتكاملي­رويضدعفوني­كردنرختكنو­محلورودباز­يكنانداريم،عالئم حياتيبازيك­نانراموردس­نجشقرارميد­هيموهنگامت­مرينهمنظار­تكاملي داريم تا مشكلي براي كسي پيش نيايد.

همچنيــن بد نديديم با افشــين پيرواني تماس بگيريــم كه مدير تيم پرسپوليس با تكذيب اين خبر گفت: متأسفانه يكي از كانالهاي مجازي اين خبر را منتشركرده كه اص ًال و ابدا صحت ندارد. همانطور هم كه اعالم كرديم نتيجه تست همه بازيكنان و مربيان منفي بود كه آن را رسانهاي كرديم.

وي ادامه داد: تنها دو نفر از تيم اجرايي باشگاه مشكوك به ويروس كرونا بودند كه فعال اين دو را از حضور در تمرينات منع كرديم.

پيرواني با اشاره به آمادگي بدني علي عليپور افزود: اتفاقا بد نيست يادآوري كنم يكي از بازيكنان سرحال و قبراق پرسپوليس در تمرينات عليپور است كه به نظر ميرسد تمرينات اختصاصي خوبي را در دوران قرنطينه خانگي پشت

سرگذاشتهاس­ت.عليعليپورب­اانگيزهوان­رژيباالييت­مرينميكندو­ميخواهد براي دومين بار عنوان آقاي گلي ليگ برتر را از آن خود كند.

مدير تيم پرسپوليس در پايان گفت: حرف آخر با هواداران دوستداشتني پرســپوليس اســت كه از آنها خواهش ميكنم اخبار موثق را از سايت و كانال رســمي باشگاه يا مطبوعات و خبرگزاريها­ي معتبر و رسمي دنبال كرده و به اين قبيل اخباركذب توجهي نكنند. در ضمن به شايعهسازان هم پيغام ميدهم كه اخبــار كذب اين چنيني نه تنها تمركز بازيكنان ما را بههم نميريزد بلكه انگيزه بيشتري هم به بچههاي ما ميدهد تا با انگيزه و انرژي بيشتري تمرين كنند و دنبال چهارمين قهرماني باشــند كه حق تيم پرسپوليس و طرفداران پرشمارش است.

 ??  ?? سهيلسعادتم­ندي
سهيلسعادتم­ندي

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran