KHABAR VARZESHI

تستكروناسخ­تترینآزمای­شزندگيامبو­د! زكيپور:كرونابهتري­ندوستمرااز­منگرفت مباداجانما فداي سرگرمي مردمشود!

-

زميــن چمن مجموعه ورزشــی انقالب نياز به رســيدگی دارد چون بخشهايی از آن به اصطالح دچار كچلی شــده و بايد ترميم شــود. كارشناس زمين به مديريت باشــگاه گفته بهترين زمان برای كشت ارديبهشت بوده و اگر در همين خرداد انجام نشود به دليل آفتاب سوزان تابستان، اگر قرار باشد در تير يا مرداد اين كار صورت بگيرد چمن رشد طبيعی و مناسب نخواهد داشت به همين دليل باشگاه از سرمربی تيم درخواست كرده محل تمرينات را به زمين شماره 2 آزادی منتقل كنند ولی فرهاد مجيدی هنوز با تغيير محل تمرين موافقت نكرده به طوری كه همين موضوع در اســتقالل سوءتفاهم ايجاد كرده است. اطرافيان باشگاهمیگو­يندزمينشما­ره2كيفيتبه­تریازچمنمج­موعهانقالب دارد اما چون منزل سرمربی به ورزشگاه آزادی دور است، او دوست ندارد محل تمرين تغيير كند كه به نظر اين نوعی شيطنت درباره فرهاد است. بايد ديد در روزهای آينده محل تمرين استقالل عوض میشود تا برای پاييز و زمستان 2 زمين چمن خوب در اختيار تيم باشد؟

ليگ برتر براي استقالل از جدال معوقه مقابل فوالد خوزستان مجددا آغاز خواهد شد. مسابقهاي كه البته با توجه به ميزبان بودن شاگردان جواد نكونام و شرايط خاص شهر اهواز نگرانيهايي را براي آبيپوشان پايتخت ايجاد كرده است. البته طي روزهاي گذشته مسئوالن سازمان ليگدرگفتوگ­وبامربيانا­ستقاللتأكي­دكردهاندكه­دررابطهبام­يزباني فوالد خوزستان هنوز تصميم نهايي اتخاذ نشده و بايد روزهاي منتهي به زمان برگزاري اين بازي را از نظر شــيوع ويروس كرونا در اســتان خوزســتان و شهر اهواز مد نظر قرار داد. استقالل روز 29 خرداد مقابل فوالد خوزستان صفآرايي ميكند.

ميالد‌زك ‌يپور‌بابت‌تست‌سنگيني‌كه‌روز‌ چهارشنبه‌هفته‌پيشا‌زا‌وب‌ ‌هعمل‌آوردند،‌ هم‌خوشــحال‌بود‌و‌هــم‌ناراحت.‌ ناراحت ‌ياش‌بابت‌مراحل‌دشوار‌اين‌ تست‌بود‌و‌خوشحال ‌ياش‌بابت‌منفي‌ بودن‌آزمايشها‌و‌مسائل‌ديگر.‌او‌در‌ صحبتي‌كه‌با‌روزنامه‌خبرورزشي‌داشت‌ درباره‌وضعيت‌اين‌مدت،‌ورزش‌در‌قرنطينه‌ و‌اوضاع‌بهداشتي‌حاكم‌بر‌تمرينات‌استقالل‌حرف‌زد.‌ ‌‌باالخره‌تمرينات‌استقالل‌هم‌شروع‌شد. واقعاهفتهه­ابرايرسيدن­بهاينروزها­منتظرمانده­بوديم. روزهايي كه خيلي سخت گذشت.

‌‌‌دور‌از‌فوتبال؟ من خودم را ميگويم و قطعاًً ميدانم بقيه هم همين حس را داشتهاند. من از31،41 سالگي دارم فوتبال بازي ميكنم و تا به حال طوالنيمدتت­رين زماني كه از فوتبال دور بودم در همين فصل بود كه حدود يك ماه و نيم با زانوي خراب نميتوانستم بازي كنم. فوتبال بهترين دوســت من در همه اين سالها بود و كرونا چند ماه بين ما فاصله انداخت. اين مدت خيلي به من سخت گذشت.

‌‌تهران‌نبودي؟ مدتي براي ديدار با خانوادهام راهي شمال شدم ولي ســاير اوقات تهران بــودم و بــه صورت اختصاصــي و بعــد بــا تمريناتي كــه كادر فني برايم در نظــر گرفته بود تمرين ميكردم.

‌‌‌اســتارت‌فوتبال‌با‌ بوند ‌سليگا‌خورد؟ بله! ولــي ديديد كه بازي فوتبال بدون تماشاگران هيچ حس و حالي ندارد!

‌‌سكوت‌داخل‌استاديوم‌را‌م ‌يگويي؟ بله!ازاينبهبعد­تاوقتيكهكر­ونانرودهمه فوتبالها مثل بازيهاي دوستانه است. بدون هياهو و حس و حال هميشگي!

‌‌‌مثل‌اينكه‌روي‌اين‌موضوع‌خيلي‌ حرف‌داري؟

ميالد زكيپور به تازگي تصويري از خودش با تيشــرت آبي رنگ استقالل با آرم تاج و دو ســتاره روي آن منتشر كرد. تيشرتي كه خيليها در صفحهاش درباره اينكه آن را از كجا تهيهكردهسؤ­الميپرسيدن­د.اودراينبار­هبهخبرورزش­يتوضيحدادو­گفت:«اينتيشرت را يكي از دوســتانم به سفارش خودم تهيه كرده است. طرح و رنگش كه اصل آبي است را هم خودم ســفارش دادم، تقريبا شــبيه اصل لباس تاج قديم. ستارههاي طاليي و باقي چيزهايش را هم خودم گفتم كه چطور روي آن قرار بدهد. البته دستبند و گردنبند طالي آرم باشگاه را هم سفارش دادهام و دارم. يك بج (آرم سينه) طاليي هم سفارش دادهام و آن را هم دارم كه البته در مراسمي كه تيم تدارك ميبيند به لباسم نصب ميكنم».

ميالد زكيپور در صحبتهايش به پرريسك بودن فوتبال در بين ورزشهايي كه به آنها مجوز بازگشــت به ميادين داده شده اشــاره كرد و گفت: «كاري غير از انجام دستورات فدراسيون فوتبال از دستمان برنميآيد ولي توقع ما هم از مسئوالن اين است، حاال كه ما داريم جان خودمان را براي سرگرمي مردم و طرفداران فوتبال به خطر مياندازيم آنها هم با ايجاد محيط بهداشتي در استاديومها، فرودگاهها و ديگر جاهايي كه ما رفتوآمد داريم كمك كنند تا خطر ابتال به اين بيماري كمتر شود. از طرفيبايدام­كاناتبيشتر­يهمدراختيا­رتيمهابگذا­رندكهبتوان­ندوضعيتبچه­هاي تيم را درست و حسابي زير نظر بگيرند».

 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran