KHABAR VARZESHI

خودزنیبهسب­کسعادتمند!

-

هروويه ميليچ، مدافع چپ كروات استقالل ديروز كشورش را به مقصد ايران ترك كرد. ميليچ برای رسيدن به تهران مسير طوالنی را سپری میكند. او ابتدا به زاگرب و سپس فرانكفورت میرود تا از طريق تركيه يا امارات به تهران سفر كند. ميليچ42 ساعت در منزل استراحت میكند تا بعد از پرواز طوالنیمدت ريكاوری شــود و ســپس در محل تمرين آبیپوشان حاضر میشود. قرار بود ميليچ صبح امروز در تهران باشد.

كاوه رضايي، مهاجم باشگاه شــارلوا به دليل تعطيالت 21 روزه ليگ بلژيك به ايران آمده و براي حفظ آمادگي جسماني اين روزها زير نظر فرهاد چيذري (بدنساز شناخته شــده) به صورت اختصاصي تمرين ميكند.كاوهميخواه­ددربازگشتب­هبلژيكبابه­ترينشرايطف­يزيكي به باشــگاه ســابقش «بروژ» برگردد. او به صورت قرضي در اين فصل ژوپيرليگ به شارلوا برگشته بود. احمدسعادتم­ند،مديرعاملاس­تقاللدر گفتوگويیاي­نترنتیپاسخ­گویسؤاالت هواداران استقالل شــد تا از اين طريق آبیدوستان را از آخرين وضعيت باشگاه مطلع كند. مديرعامل استقالل در ميان صحبتهای خــود از بیتوجهی فرهاد مجيدی درخصوص تقاضای مديرعامل مبنی بر مشــخص شدن ليست نفرات مورد نياز كادر فنی برای فصل آينده خبر داد كه اين مســئله با واكنش مختلف هواداران مواجه شد. نكتهای كه در اين مهم مديرعامل استقالل از آن غافل شد، عدم حفظ آرامش و دوری از حاشيههای ناشی از اينگونه اخبار درونتيمی است. درروزهايیك­هدرهایتمري­ناتاستقالل به دليل دور ماندن از حاشــيههاي­ی كه معموال بازيكنان و اعضــای تيم در آن دخيل هســتند بــه روی هــواداران و عالقهمندان بسته است، شايد اينگونه اظهــارات و بیتوجهی ســه هفتهای سرمربی درخصوص جذب نفرات مورد نياز برای فصل آينده يك خودزنی آشكار

باشد. مديرعامل باشگاه به عنوان فردی كهدررأستصم­يمگيریهایب­اشگاهقرار دارد، علیالقاعده بايد بيشترين نقش را در حفــظ آرامش و مصون ماندن تيم از ايجاد حاشيههای درونی داشته باشد نه آنكهخودآتش­بيارمعركهش­دهوسرمربی رامقابلهوا­دارانقرارد­هد.سعادتمندام­ا بیآنكه بخواهد به بهترين شكل قضيه را مديريت كند، در اظهارنظری آشكار از بیتفاوتی سرمربی درخصوص وضعيت آينــده تيم خبــر داد تا خواســته و يا ناخواســته تيم را دچار تنــش كرده و هواداران را مقابــل فرهاد مجيدی قرار دهد. با اين شرايط بايد منتظر ماند و ديد بازتاب افشــای بیخيالی سه هفتهای فرهاد مجيدی درخصوص جذب نفرات برایفصلآين­دهازسویاحم­دسعادتمند چگونه خواهد بود. البته شايد مديرعامل آبیها از گفتن اين موضوع هدفی غير از شفافسازی و آگاهی هواداران از آخرين وضعيت باشگاه مورد عالقهشان نداشته اما به قول شاعر هر راست نشايد گفت!

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran