KHABAR VARZESHI

ماباعثشدیم­تستکرونابگ­يرید؛قاتلمایيم!

-

موضعگيريتن­دسازمانليگ­عليهباشگاه­هايمعترض

بعضي از باشگاههاي ليگ برتري از مدتها قبل با شروع مسابقات مشكل داشتند و در مقاطعمختلف­نامهنوشتند­وتأكيدكردن­د رقابتهــا نبايد برگــزار شــود. بعد از تصميمگيري ســتاد ملي مبارزه با كرونا دربارهشروع­تمريناتومس­ابقاتليگبر­تر، دوباره صــداي اعتراضات بلند شــد. وقتي تســتگيريه­ا آغاز شد، خبر رســيد تعدادي از بازيكنان و مســئوالن تيمها كرونا دارند. انتشار اين اخبار بيشازقبل،فدراسيونفو­تبالوفدراس­يونپزشكيرا­تحت فشارقراردا­ده.دراينبينخي­ليهاموضعگي­ريكردند.مثال مهدي رحمتي اعالم كــرد در صورتي كه بازيكني كرونا بگيــرد و از دنيا برود، اين قتل عمد به حســاب ميآيد و تصميمگيرند­گان بايد در دادگاه پاسخگو باشند.

روزگذشتهيك­يازمسئوالن­سازمانليگك­هنخواست نامشفاششود،باانتقادشد­يدازمنتقدا­نگفت:«ببخشيد؛ عامل كشــف كرونا در ليگ برتر ما بوديم. اينقدر اعتراض ميكنند و به ما انگ ميزنند كه اگر يك بازيكن از بين برود، ماقاتلهستي­م.ماقاتليميا .... ؟اگرهمينفشا­رمابرايشرو­ع تمرينات و بازيها نبود، شما از كجا ميفهميديد بازيكن يا مسئولتان كرونا دارد؟ با فشار ما بود كه تازه به اين مسئله رســيدهاند. اصال چرا بعضي از تيمها كــه مدام اعتراض

ميكنند، در اين مدت بدون آنكه تستي از بازيكني بگيرنــد تمرينات خود را برگزار كردند؟! االن ما قاتل شدهايم؟ خودتان تصوركنيداگ­رتصميمگيري­ستادمبارزه با كرونا، فدراســيون پزشكي و سازمان ليگ و فدراسيون نبود، همين حاال دوباره بعضــي تيمها و بازيكنــان مخفيانه تمرين ميكردند. آن وقت يك ماه ديگر وضعيت چه بود؟ چه باليي سر بازيكنانتا­ن ميآمد؟ جاي اينكه از ما تشكر كنند، حملــه ميكنند.» اين عضو ســازمان ليگ، ادامه ميدهد: «يكي از مربيان ليگ برتري نزد ما آمد و خودش قســم خورد كه نيمي از بازيكنان تيمش در زمين چمني جمع ميشــوند و تمرين ميكنند، بدون اينكه حتي يك تست كوچك داده باشند. سه بازيكن معروف ليگ برتر در شهري غير از تهران با هم تمرين ميكردند. يكي از تيمها درزمينيدرا­طرافتهرانت­مريناتشراب­رگزاركرد،آنوقت ما به فكر نيستيم؟ خود باشگاههايي كه اعتراض ميكنند، به فكر هستند و ما به فكر نيستيم و قاتليم؟» او همچنين ميگويد:«مگرميشودفو­تباليستتمر­يننكند؟شماشك نكنيد خيلي از تيمها و بازيكنان تمرين ميكنند. باز خدا را شــكر تصميم گرفتيم بازيها برگزار شود تا يك تستي از بازيكنان و مسئوالن خود بگيرند.»

اگرفشارمان­بود چهبالييسر بازيكنانتا­ن

ميآمد؟

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran