KHABAR VARZESHI

آقایگلیمجد­دنوروزی

-

اخباركوتاه­ازباشگاهها­يتهران

بعــد از نايبقهرمان­ــي تيم اميد استقالل در ليگ برتر باشگاههاي تهران و اعالم هيئت فوتبال استان تهران مبنــي بر امكان حضور اين تيم (به عنــوان تيم دوم) و نيروي زمينــي (به عنــوان قهرمان) در مسابقات كشــوري، خبر رسيده مسئوالن باشــگاه استقالل قصد دارند در فصل جديد تيم اميد خود رادربازيلي­گبرتراميده­ايكشور شركت دهند. مسابقاتي كه قطعا با حضور تيمهاي شــاخصي نظير فوالد، سپاهان، ملوان، ذوبآهن ...و ميتواند سطح فني اين تيم را باالتر ببرد و بازيكنان اين تيم را نيز باتجربه و پختهتر از قبل بكند.

البته اســتقالل بايــد براي حضور در ليگ برتر اميدها امتياز بخــرد و بايــد ديد آيــا مديران اســتقالل وعده خــود را عملي ميكنند يا...؟

معرفي‌31‌آكادمي‌نمونه‌ايران‌ به‌فيفا‌ مرتضي محصــص رئيس كميته فني و توسعه فوتبال طي خبري اعالم كرد بايد 13 آكادمي نمونه كشورمان به فيفا معرفي شود كه البته از اين 13 آكادمي 3 آكادمي آن بايد در ســطح بســيار باال و فوقالعاده باشند و 10 آكادمي نيز بايد به مرور زمان پيشرفت داشته باشند و در اين زمينه گزارشهاي دقيق آن هم به فيفا ارسال شود.

اين صحبتهــاي محصص در حالي مطرح شده كه با توجه به نوع نگاه مديريتي كه در كشــور ما و در زمينه فوتبال پايه وجود دارد بعيد به نظرميرسدآك­ادميهايپيش­رفتهاي به غير از چند مورد در سطح كشور ما

فعال باشد.

‌آقاي‌گلي‌مجدد‌نوروزي علــي نوروزي گلزن نامآشــناي باشگاههاي تهران كه سالهاست در بيشتر رقابتهاي اين سطح و در تيمهاي مختلف هميشــه در بين برترين گلزنان قرار دارد، در فصل گذشــته در تيم ابزارآالت توسن بازي كرد و توانست عنوان آقاي گلي اين مسابقات را با زدن ۲1 گل بــه نام خود كند و مجددا يك آقاي گلــي ديگر به نام خود ثبت كند.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran