KHABAR VARZESHI

حاللی:‌بازيكن‌مصدوم‌را‌ جای‌من‌به‌جام‌جهانی‌بردند اگر‌تي ‌مهای‌ديگر‌شايستگی‌قهرمانی‌داشتن‌د االن‌جای‌پرسپوليس‌بودند

-

اسماعيل‌حاللی‌معتقد‌است‌تي ‌مهايی‌كه‌مخالف‌ادامه‌ليگ‌هستند،‌م ‌یخواهند‌ضعف‌ خود‌را‌بپوشــانند‌و‌چون‌شانســی‌برای‌قهرمانی‌ندارند،‌م ‌یگويند‌بازی‌نم ‌یكنيم.‌با‌ پيشكسوت‌باشــگاه‌پرسپوليس‌درخصوص‌شــرايط‌اين‌تيم‌در‌صورت‌ادامه‌ليگ‌ گف ‌توگويی‌انجام‌داديم‌كه‌در‌ادامه‌م ‌یخوانيد. ‌‌با‌وجود‌شروع‌تمرينات‌هنوز‌بعضی‌از‌تي ‌مها‌مخالف‌ادامه‌ليگ‌هستند. خب یكسری از تیمها مشخص است چرا میگویند لیگ برگزار نشود. هم مسائلمالیا­ستکهنمیخوا­هندپولبازی­كنانومربیا­نرابدهندوم­سئله دوم هم این است که این تیمها شانسی برای قهرمانی خود قائل نیستند وچونجوابین­دارندبههوا­دارانشانبد­هند،میگویندلیگ­تعطیلشود. ببخشید بازیكنان خودشان رعایت نكردند و خب مثل خیلی از مردم که مبتال شدند تست کرونای بعضی از بازیكنان یا اعضای تیمها مثبت شده اســت. وقتی بازیكن خارج از زمین فوتبال با همــه ارتباط دارد و کرونا میگیرد، چه ربطی به برگزاری لیگ دارد و چرا همه باید پاسوز یک عده که رعایت نكردند، بشــوند؟ میخواهم یک چیزی بگویم؛ مردم مدت زیادی در خانه بودند، تلویزیون که سرگرمی درست و حسابی برای مردم ایجاد نكرده و فیلمهای 20 ســال پیــش را پخش میکند، مردم دچار افســردگی شدند و شاید شروع فوتبال و پخش آن باعث ایجاد نشاط در جامعه شود.

‌‌يعنی‌شما‌قويا‌موافق‌برگزاری‌ليگ‌هستيد؟ ببینیدقهرم­انیتیممجبو­بمپرسپولیس­بهجایخودول­یوقتیهمهجا­بازشده و آدمها همه جا رفت و آمد میکنند، چرا فوتبال باید تعطیل شود؟ باید با این ویروس کنار آمد و با رعایت نكات بهداشتی بازیها را برگزار کرد.

‌‌‌شما‌در‌برنامه‌ستار‌هساز‌با‌خدابيامرز‌متين‌قوسی‌كار‌كرده‌بوديد،‌بعض ‌یها‌ متأسفانه‌از‌فوت‌او‌سوءاستفاده‌كردند‌و‌آن‌را‌به‌فوتبال‌و‌برگزاری‌ليگ‌ربط‌دادند. متین واقعا حیف شــد. چند ماه کنار هم زندگی کردیم و من باز هم به خانوادهاش تســلیت میگویم. حتی همان موقع که متین فوت کرد با پدرش حرف زدم. واقعا سوءاســتفا­ده از مرگ این بچه کار زشتی بود که باعثناراحت­یخانوادهاش­شد.درصورتیکهم­تینسهماهبو­داصالفوتبا­ل بازی نمیکرد و معلوم نیست از کجا مبتال شد. دیباال هم کرونا گرفت ولی میبینیماال­نبدونمشكلت­مرینمیکند.قبالخیلیها­مریضمیشدند ولی صدایش درنمیآمد و کســی متوجه نمیشد ولی خب االن شرایط فرق میکند. امیدوارم تیمها به جای بهانهتراشی به فكر آمادهسازی خود برای شروع لیگ باشند.

‌‌به‌نظر‌شما‌در‌صورت‌برگزاری‌ليگ‌پرسپوليس‌قهرمان‌م ‌یشود؟ بااینكهپرس­پولیسدرنیم­فصلاولوبهخ­صوصبعدازرف­تنبرانكونت­ایجخوبی نگرفتوبهچن­دتیممدعیبا­ختولیجدولل­یگواختالفا­متیازایجاد­شده، کامال نشاندهنده شایستگی پرسپولیس است و مشخص میکند تیمهای دیگــر در حد و اندازه قهرمانی نیســتند چون اگر بودنــد االن آنها به جای پرسپولیس در صدر جدول بودند. این تیمها چون نمیتوانند پرسپولیس را در جدول بگیرند و جوابی ندارند به هواداران بدهند، میگویند لیگ لغو شود. به نظرم به جای نظر دادن راجع به کرونا این مدیران بیایند و دالیل ناکامیشان را بعد از کلی خرج کردن به مردم بگویند.

‌‌ولی‌اين‌تي ‌مها‌مدعی‌هستند‌نگران‌سالمتی‌بازيكنا ‌نشان‌هستند. این حرف خندهدار است چون اگر نگران بودند بیزینسهای خارج از فوتبال خود را تعطیل میکردند. یک عده اصال تا چند وقت پیش نمیدانســت­ند بهداشــت چیست و حاال در تلویزیون حرف از پروتكل میزنند. میخواهم بدانم االن کرونا وجود دارد آنها بهانه دارند، وقتی کرونا تمام شود برای سال آینــده چه کاری میخواهند انجام دهند و چه بهانهای برای ناکامیشــا­ن خواهند داشت؟ واقعیت این است که وقتی این ویروس آمد یاد مصدومیت خودم قبل از جام جهانی 98 افتادم.

‌‌‌چطور؟ من قبل از جام جهانی 98 دچار سرماخوردگی شدید شدم و چون ایویچ قصد داشت بازیكنان نهایی را انتخاب کند من مریضیام را از دکتر تیم پنهان کردم تا خط نخورم و به جام جهانی بروم. به همین دلیل آمپولهای قوی اســتفاده میکردم ولی دیگر نتوانستم چون 21 روز در خانه افتادم و خط خوردم. آخرش همیکبازیكن­مصدومرابهج­ایمنبهجامج­هانیبردند.نمیدانمحتم­اقسمت نبود در جام جهانی حاضر باشم.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran