KHABAR VARZESHI

برومند:صحبتازتعطي­لیليگ خجالتآوراس­ت

-

پرويزبرومن­د،سنگربانخاط­رهسازاستقا­للیهامعتقد­استتعطيلیل­يگبهكلفوتب­ال ايرانصدمهم­یزندوسازما­نليگبايداز­خردادبازیه­اراآغازمیك­رد.برومنددرهم­ين خصوص به خبرورزشی گفت: هيچكدام از بازيكنان مبتال شده به كرونا در زمين چمن ويروس را نگرفتهاند. برخی بازيكنان ساعتها بيرون منزل هستند و رفتار پرخطر هم دارند اما به ساعت تمرين كه میرسد، يادشان میافتد ويروس كرونا وجود دارد! يعنی هنگام كشــيدن قليان استرســی بابت كرونا ندارند اما در محيط ورزشی دچار ترس میشوند و اين نمايشها زيبنده نيست. وقتی قبل از بازی از همه تست گرفته شود و كسیمبتالنب­اشد،حاالدرزمين­چمنكشتیكجه­مبگيرند،چيزیبرایان­تقالوجود ندارد،پساينگونها­برازنگرانی­كردنچهدليل­یدارد؟سازمانليگا­شتباهكردبه­ليگ ســكته داد. از همان ابتدا اگر بازیها را پشت درهای بسته برگزار میكرد و قبل از هر مسابقه از همه تست میگرفت، خود ليگ به جامعه روحيه مثبت میداد.

برومند ادامه داد: همه مردم از صبح تا شب دنبال كار، زندگی و كسب درآمد برای گذران عمر هستند و ميانگين درآمد ساالنه بسياری از هموطنان ‪0۴ 0۳،‬ ميليون تومان است اما بازيكنی كه روزی 1/5 ساعت تمرين میكند و در سال ‪۴ ۳،‬ ماه هم تعطيالت دارد و ۲ ميليارد میگيرد، فكر میكند خونش رنگیتر از سايرين است. مگر همه ما در اجتماعباوي­روسكرونامو­اجهنيستيم؟پسفوتباليس­تهانبايدفك­ركنندباالت­رومهمتر از ساير اقشار هستند و به نظرم صحبت از تعطيل كردن ليگ خجالتآور است.

سنگرباناسب­قاستقاللدر­بارهشرايطا­ينتيمگفت:باجذباسپان­سرمالیاوضا­ع باشگاه از نظر اقتصادی كمی بهتر شــده و تيممان بازيكنان باكيفيت خوبی دارد كه میشد در همين فصل به موفقيتهای بزرگی رسيد اما بدشانسیها، اشتباهات داوری، دريافت گلهای بد و از دست دادن فرصتهای خوب باعث شد جايگاه فعلی كه برای استقالل كم است را داشته باشيم. با آماده شدن شجاعيان، دياباته ...و نفرات استقالل در ادامه بازیها عملكرد خوبی خواهند داشت. فقط تا شروع ليگ نياز است ‪۴ ۳،‬ بازی تداركاتی خوب در برنامه گنجاند تا بازيكنان به هماهنگی قبل از تعطيالت برسند.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran