KHABAR VARZESHI

جنجالجديدب­الوتليباغي­بتدرتمرينا­تبرشا

-

18:00 18:00 18:00 18:00 21:00

18:00 20:30

23:00

هفته‌بيس ‌تونهم‌بوند ‌سليگای‌آلمان جمعه‌9‌خرداد فرايبورگ - لوركوزن شنبه‌01‌خرداد ماينتس-هوفنهايم هرتابرلين - آگسبورگ

شالكه - وردربرمن وولفسبورگ - فرانكفورت بايرنمونيخ - دوسلدورف ي ‌كشنبه‌11‌خرداد

گالدباخ - اونيون پادربورن - دورتموند دوشنبه‌21‌خرداد

كلن - اليپزيش

شوارتزوالد

نيكي اوكياره در اين سالها موهاي بازيكنان سياهپوست زياديرازده­است.بعدازياكوب­وتوانستباچ­هرههايمطرح ديگريهمچون­ميشلاسين،جردنايبه،حبيبكولوتو­ره، ماريو بالوتلي، ممدو ساخو، باكاري ساكو، ويلفرد زاها ...و

نيكياوكيار­هبرايزدنمو­هايفوتبالي­ستهاومردمع­ادي نرخ متفاوتي دارد. اگر بخواهيد از طريق ســالن از او نوبت بگيرد و در سالن حاضر شويد نرخش 20 پوند است. رقمي كه اگرچه ارزان به حساب ميآيد اما بايد زمان زيادي براي كار كــردن تحــت نظر او منتظر شــويد. نــرخ او براي فوتباليسته­ا رقمي نرمال به حساب ميآيد. او براي كوتاه كردن موهاي هر بازيكن مبلغ 100 پوند دريافت ميكند كه اين پول براي رفتن به خانه فوتباليسته­ا افزايش پيدا ميكند و تا 200 پوند هم ميرسد.

انعام ۲ هزار پوندي

اماگرانتري­نرقميكهنيك­يازيكفوتبا­ليستگرفتها­ست چقدر بوده است؟ او يكبار براي كوتاهي موهاي يك بازيكن

لوســين فاوره ســرمربي دورتموند شكست يك بر صفر تيمش مقابــل بايرنمونيخ را نتيجه عملكرد نامطلوب بازيكنان خود عنوان كرد: «باز هم مقابل بايرن در مقطعي حساسشكستخو­رديمامادرم­جموعخوبباز­يكرديم، بهخصــوص در اوايــل نيمــه اول و 45 دقيقه دوم اما در جابهجاييها و پرس اشتباه كرديم. پاسهاي آخرمان هم خوب نبود و بايد دقت بيشــتري در نگه داشــتن توپ و شوتزني به خرج ميداديم. هميشه نميتوان با پاسكاري

به جز هزينه عادي، مبلغ 2 هزار پوند انعام گرفته است. رقم قابل توجهي كه تا به حال از هيچ بازيكني نگرفته بود. او كه با روزنامه ســان گفتوگو ميكرد ترجيح داد اســم آن فوتباليست را نبرد.

تولدبالوتل­ي

براييكآراي­شگرنزديكيب­هزندگييكفو­تباليستامر­ي عادي به حساب ميآيد. زماني كه بالوتلي در ليورپول بود او از طريق يك دوســت مشترك به خانه سوپرماريو براي جشــن تولد 25 سالگياش دعوت شــد. جشن تولدي خصوصي كه بالو چندين فوتباليست را دعوت كرده بود و آنجــا نيكي را با ژروم بواتنگ نيز آشــنا كرد. البته نيكي مأموريت داشــت تا براي بچهها شام بگيرد و همين بهانه خوبي براي ورودش به جمع بود: «دوست بالوتلي دوست صميمــي من هم بود. به من زنگ زد و گفت غذاي غنايي برايشانبگي­رموبهليورپ­ولبيايم.درآنجشنپسر­خالههاي بالوتلــي و بازيكنــان فوتبال حضور داشــتند. خيليها حرفهــاي عجيبي در مورد بالوتلي ميزدند و من هم در برخورد اول همين حس را داشتم. بالوتلي اما آدم باحالي بود. او آمد به من دست داد و خوشامدگويي گرمي كرد. بالو من را با ژروم بواتنگ نيز آشنا كرد و حتي اجازه داد آن شب در خانهاش بمانم.»

شامبهعهدهم­شتري

در قرارداد نيكي باكياره با فوتباليسته­ا و مشتريانش

و حركات تركيبي گل زد. ما به شوتزني احتياج داشتيم. نبايد فراموش كنيم كه مقابل يك تيم خوب شكســت خورديــم. در يك صحنه برخورد توپ به بازوي بواتنگ در محوطه جريمه بايرن ميتوانست يك پنالتي براي ما بــه ارمغــان بياورد، با اين حال وضوح صحنه از زاويه من در زمين چندان زياد و مناسب نبود. اگر توپ به دست او نميخورد، وارد دروازه ميشد. با اين شكست شرايط براي ما ســخت شــد، چون فقط 6 بازي باقيمانده و 7

يكقانونوجو­دداردكهاگر­بخواهدشبمو­هايكسي را در منزلش كوتاه كند بايد شام را تهيه كند. كاري كه ظاهرا باكاري ســاكو زياد انجــام ميدهد: «بعضي بازيكنان شبها من را به خانهشان دعوت ميكنند و بعد از اتمام كار من را به شام دعوت ميكنند. اين كار باعث صميميت بين ما ميشود. معموال باكاري ساكو شــبها وقتش آزاد است و وقتي من ميآيم خودش شام ميگيرد.»

ظاهرفوتبال­يستاهميتدا­رد

نيكيمعتقدا­ستظاهريكفو­تباليستبام­خاطبحرف ميزند: «براي يك بازيكن كه همه او را مشاهده ميكنند مهم است كه با چه ظاهري در زمين حاضر شود. بعضي بازيكنانبر­ايبازيهايپ­رتماشاگرظا­هرخاصراانت­خاب ميكننــد. اين كار به آنها بــراي ورود به زمين آرامش و اعتماد به نفس ميدهد و باعث ميشود درنظر مخاطب آراسته به نظر برسند.»

بازيكنمورد­عالقه

وقتي از نيكي دربــاره اينكه بازيكن موردعالقها­ش چه كسي است پرسيده شــد اينطور پاسخ داد: «بازيكن موردعالقه من كسي است كه روي صندليام مينشيند. من به كسي امتياز نميدهم. هر بازيكن اختيار دارد به آرايشگاهي كه دوست دارد برود. من مشتريهايم را به طور يكسان دوست دارم. امتياز از بايرن عقب هســتيم. به هرحال با نهايت توان براي برتري در بازيهاي باقيمانده وارد زمين ميشويم». فــاوره همچنيــن از تأييد اينكه تا پايــان قراردادش در دورتموند خواهد ماند خودداري كرد تا شايعاتي درباره جدايي او از اين باشگاه مطرح شود: «چند ماه است كه اين حرفها زده ميشــود. من روزنامه نميخوانم ولي ميدانم چه خبر است. ظرف چند هفته آينده در اينباره صحبت خواهم كرد».

نشريه گاتزتادلوس­پورت از جنجال جديد ماريو بالوتلي با غيبت غيرمنتظره او در تمرينات تيم برشــا خبر ميدهند و دليل آن را بروز اختالفات جدي ميان او و باشگاه اعالم كردهاند. بالوتلي هفته گذشته شايعات مربوط به بروز مشكل در روابطش را رد كرد و تمريناتش را از سر گرفت اما شيوه تمريناتش هــم كه زير نظر يكي از مربيــان درجه دوم كادر فني آن هم در زميني كه معموالً بازيكنان ذخيره تيمهاي جوانان تمرين ميكنند، شك و شبهاتي را درباره وضعيت او به وجود آورد. اين در حالي بوده كه ديگو لوپس سرمربي و ديگر بازيكنان برشــا به صورت منظم در تمرينات شركت و آن را هم در زمين چمن اصلي مركز تمريني باشگاه انجام ميدهند.

 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran