KHABAR VARZESHI

فقطبهحرمتم­جيديتمرينم­يكنيم

-

اوايل امسال بود كه بازيكنان استقالل متن مشتركي را در فضاي مجازي منتشــر كرده و طي آن به شدت از شرايط مديريتي و مالي باشــگاه انتقاد كردند. شرايط به گونهاي پيش رفت كه مديران استقالل به تكاپو افتادند و قسمتي از مطالبات بازيكنان و كادر فنــي را پرداخت كردند ولي خبرهاي رسيده حكايت از آن دارد كه نارضايتي آبيپوشان دوباره اوج گرفته و اين بار پس از انتشار نامه فرهاد مجيدي قضيه حالت ديگري پيدا كرد؛ ماجرايي كه اگر طي روزهاي آينده مديريت نشود، به يك جنجال بزرگ بدل خواهد شد چون اين بار عالوه بر بحث مالي، بازيكنان استقالل توجيه

ســالمتي خود را نيز دارند و مدعي هستند بايد پشت سر سرمربي قرار بگيرند.

‌ب ‌يپولي‌و‌بيماري‌ بازيكنان استقالل از شامگاه سهشنبه در تماس با همديگر و داخل گروههاي مشتركي كه دارند مرتب پيرامون نامه فرهاد مجيــدي صحبت ميكنند و معتقدند بايد در اين شــرايط حساسبهصورت­تمامقدپشتس­رسرمربيتيم­خودبايستند، حتيجالباست­بدانيدكهيك­يازمهرههاي­جوانصبحدير­وز در اين رابطه به همبازيان خود گفته: «حتي اگر با حرفهاي آقاي مجيدي موافق نباشــيم باز هم در اين شــرايط اتحاد خودمان را نبايد از دســت بدهيــم و همه حواسمان بايد به صحبتهاي سرمربي تيم باشد. هر چه بگويد بايد براي ما هم حجت باشد.»

استقالليها در توجيه نارضايتي خود مدعي شدهاند باشگاه رقم بسيار قابل مالحظهاي را به اغلب نفرات بدهكار است و در چنين شرايطي نه تنها خوشحسابي نكرده بلكه باعث شده سالمتي آنها نيز به خاطر شركت در تمرينات گروهيبهمخا­طرهبيفتد!البتهنكتها­ينجاستكههي­چكدام از آنها نميگويند وقتي در دوراني كه تمرينات ممنوع بود، خودشانبهات­فاقهمديگرت­مرينميكردن­دوحتيمسابق­ه فوتبال دوستانه هم ميدادند! از طرف ديگر، هيچ كدام از فوتباليســ­تهايي كه به بيماري كرونا مبتال شدهاند، در جريان مسابقات ليگ برتر يا تمرينات دچار چنين مشكلي نشده و در زندگي شخصي خودشان اين ويروس وارد بدن آنها شده است.

‌تمرين‌به‌حرمت‌مجيدي‌ نارضايتي بازيكنان استقالل اوج گرفته و طي روزهاي آينده بعيدنيستدو­بارهكاربهب­يانيهمشترك­ياحتيتعطيل­كردن تمريناتكشي­دهشود.البتهكادرف­نيهنوزبهطو­رجديبااين مسئلهموافق­تنكردهودلش­نميخواهدعل­نامقابلمدي­رعامل باشگاه قرار بگيرد اما شايد طي روزهاي آينده اتفاقات عجيب و غريبي پيرامون همين مسئله رخ بدهد. ظهر ديروز چند نفر از بازيكنان استقالل در جمعهاي خصوصي تأكيد داشتند كه اين روزها فقط به حرمت فرهاد مجيدي در تمرينات شركت ميكننــد وگرنه اصال تمايلي به انجــام اين كار ندارند چون اضطراب بااليي دارند و از طرفي، خبري از پول هم نشده است. به عبارت ديگر، اگر فرهاد مجيدي چراغ ســبز نشان دهد، تمريناتاست­قاللميتوان­دبهراحتيتع­طيلشود.چراغسبزي كه احتمال روشــن شدن آن پس از انتشــار نامه سرمربي استقالل به مديرعامل باشگاه تا حد قابل مالحظهاي افزايش پيدا كرده است.

 ??  ?? تست کرونای دو عضو تدارکات یک تیم لیگ مثبت اعالم !...دش (جراید)
تست کرونای دو عضو تدارکات یک تیم لیگ مثبت اعالم !...دش (جراید)
 ??  ??
 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran