KHABAR VARZESHI

پيامبهراهر­استبرمیگرد­د؟

-

احتمالبازگ­شتبازيكنبا­استعدادولی­پرحاشيهبهف­وتبال

اگر از اهالی فوتبال و كارشناسان بپرسيد چند بازيكن با استعداد فوتبال ايران را طی ســالهای اخير نام ببرند، پيام صادقيان قطعا يكی از انتخابها خواهد بود. بازيكن خوشتكنيك تبريزی خيلی زود در فوتبال ايران شــناخته شد و به سرعت پلههای ترقیراطیكر­دتادراوججو­انیتبديلبه­ستارهپرسپو­ليسشود.پيامآنقدرد­رفصل اول حضورش در پرســپوليس درخشيد كه بهعنوان بهترين بازيكن فصل قرمزها از طرف هواداران انتخاب شــد. بعد از آن درخشش صادقيان از سوی كیروش به تيم ملی هم دعوت شد و حتی در آستانه حضور در جام جهانی 2014 قرار داشت كه در لحظه آخر توســط سرمربی وقت تيم ملی خط خورد. وقتی از كیروش درخصوص پيام پرسيدند او فقط سری به نشانه تأسف تكان داد و گفت: »&UD]\« (ديوانه)

پيام در همه اين سالها حاشيههای عجيب و غريبی داشت. از هل دادن داور در ديدار پرسپوليس و فوالد كه منجر به محروميت 6 ماهه او شد گرفته تا خميازه كشيدن موقع يكی از بازیها و درگيریهای مختلف و اخراج از پرسپوليس.

صادقيان بعد از يك دوره حضور تقريبا ناموفق در فوتبال تركيه دوباره قصد بازگشتبهپر­سپوليسرادا­شتكهبامخال­فتمديرعامل­وقتاينباشگ­اههمراه شــد. همين موضوع باعث شــد پيام با اين همه توانايی و استعداد قيد فوتبال حرفهای را بزند و وارد يك حرفه عجيب و فوقالعاده پرحاشيه شود.

پيام چند وقتی است با ايجاد سايت شرطبندی دوران بدون فوتبال را سپری میكند و همين موضوع باعث شد صادقيان از سوی فدراسيون فوتبال با محروميت 15 ساله روبهرو شــود. مدتها بود كه از صادقيان اخبار خوب و اميدواركنن­دهای مخابره نمیشد و همه با حسرت از پيام و استعداد هدر رفتهاش حرف میزدند. اما به تازگی خبری از يكی از دوستان بســيار نزديك پيام شنيديم كه شــايد خيلیها را اميدوار كند. ماجرا از اين قرار است كه صادقيان در تركيه تمرينات خودش را آغاز كرده و در انديشه بازگشت به ميادين است. به گفته اين دوست پيام به شدت دلتنگ فوتبال است و اگر به لحاظ بدنی آماده شود میتواند بهفوتبالبر­گردد.البتهصادقي­اننمیتواند­درفوتبالاي­رانفعاليتك­ندواگرقرار­بهبازگشت باشد بايد در خارج از كشور به ميادين بازگردد. هرچند كه عدهای میگويند محروميت 15 ســاله پيام بينالمللی است! گويا پيام با يكی از مربيان سابق خود كه اين روزها تيمش در دستهدومترك­يهحضوردارد­رابطهفوقال­عادهنزديكی­داشتهواينم­ربیسبكبازی­صادقيان را خيلی دوست دارد. از همين رو بعيد نيست با شروع دوباره فوتبال در تركيه پيام دوباره شاگرد اين مربی شود و يا برای بازگشت به ميادين از او كمك بگيرد. حال بايد ديد پيام بعد از مدتها زندگی پرحاشيه به راه راست برمیگردد و فوتبال به كمك او میآيد يا خير.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran