KHABAR VARZESHI

شيخشنبهتهر­اناست ميليچاسترا­حتكرد

-

گزارشتمرين­استقالل

تمرين تيم استقالل در حالی از ساعت 18 استارت خورد كه اكثر اعضای تيم قبل از ساعت 17:30 در رختكن مجموعه ورزشی انقالب حاضر شدند. يكسری هوادار با هر ترفندی بود توانســتند وارد مجموعه انقالب شوند تا هم تمرين را ببينند و هم با چند مربی و بازيكن عكس يادگاری بگيرند.

بعد از صحبت 5 دقيقهای كادر فنی با بازيكنان درباره برنامههای تمرينی، كارزيرنظرر­بانیمربیبد­نسازآغازشد.آبیپوشانبع­دازگرمكردن­درگروههای 6 نفره بازی آقاوسط انجام دادند كه 2 نفر در وسط حلقه برای گرفتن توپ تالش میكردند.

ميليچ و دياباته غايبان تمرين بودند، البته ميليچ به تهران رسيده و بايد به دليل سفر طوالنیمدت استراحت و ريكاوری انجام میداد. دياباته هم قرار بود چهارشنبهدر­تهرانباشدا­مادرفرانسه­دچارمشكلما­لياتیشدوبه­گفتهسعيد رمضانی معاون ورزشی باشگاه استقالل كارهايش در حال انجام است و نهايتاً صبح شنبه در تهران خواهد بود.

دربخشپايان­یبازيكناند­رزمينكوچك،فوتبالدرون­تيمیبرگزار­كردند. نصرا...عبداللهیمش­اورعالیمدي­رعاملوپيشك­سوتباسابقه­استقاللنظا­رهگر تمرين بود. باشگاه استقالل موضع رسمی خود را برای بازی با فوالد اعالم كرد و خبر داد هر جا كه سازمان ليگ بخواهد با فوالد بازی میكند.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran