KHABAR VARZESHI

بامزه‌نبود‌آقاي‌كریمي

-

منصوريان تا كي ميماند؟ يكي از فوتباليسته­اي سابق كشــورمان كه چند سالي است كفشهايش را آويخته و سابقه بازي در تراكتور را هم در كارنامهاش دارد، چند روز پيش به نگارنده ميگفت اگر علي منصوريان بتواند تا نيمفصل در تراكتور دوام بياورد، مربي بزرگي است.

اين كارشــناس فوتبال پس از باخت تراكتور به سپاهان گفت شايد منصوريان تا هفته دهم ليگ برتر هم حضورش در تبريز به درازا نكشــد. تراكتور تيم خوب و پرمهرهاي است، منصوريان هم مربي خوبي است؛ اميد كه هر دو رستگار شوند.

كار سخت محمود فكري جاي محمود فكري سرمربي استقالل باشي و دو دروازهبان مثل حسيني و مظاهري داشته باشي، كارت خيلي سخت ميشود. كدامش را بازي دهي تا آن ديگري دلگير و ناراحت نشــود و تيم را به حاشيه نبرد. از طرفي سيستم بازي يكي در ميان هم بعيد است باعث رضايت هيچ يك از دو دروازهبان استقالل شود.

يكي از كارهاي ســخت محمود فكري در اين فصل ايجاد تعادل درباره اين ماجراست. فعال كه اوضاع دروازه استقالل حاشيهاي است تا بعد چه شود.

بامزه نبود آقاي كريمي شوخيها و حركات فيروز كريمي معموال بامزه و دلچسب بود تا آخريــن ورژن آن كــه چند روز پيش پخش شــد. زماني كــه او در اوج محدوديتهاي كرونايي و روزهاي ســياه مرگ و مير در كشــور در يك جگركي ديده شــد كه مشــغول خوردن جگر بود. او كه با تذكر خبرنگار صداوسيمارو­بهروشدهبود­دركمالتعجب­درحاليكهخو­دشبديهيتري­ن پروتكلها را رعايت نكرده بود با چهرهاي كه هميشه از او سراغ داريم مردم را به زدن ماسك و رعايت پروتكلهاي بهداشتي دعوت كرد! در حالي كه خــود چنين نكرده بود و معلوم بود كــه او ميخواهد از آن مزهپرانيها­ي معروفش انجام دهد.

جناب آقاي فيروز كريمي! آقاي محترم! اين بار شوخي شما اصال بامزه نبود. جان مردم كه شوخيبردار نيست

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran