KHABAR VARZESHI

پورتقي:فقطموفقيتش­هرخودرورام­يخواهم

-

معــراج پورتقــي، مهاجــم جوان شهرخودروتن­هادقايقيبع­دازحضور درزميندرجد­البانفتآبا­دانموفق به گلزني در تركيب اين تيم شد تا به بهترين شكل پاسخ اعتماد مهدي رحمتي را بدهد. بازيكن سابق تيم اميد اســتقالل كه با اعتماد وينفرد شــفر به تمرين تيم بزرگساالن راه يافته بــود، مدعي اســت با حضور استراماچون­ي،عليخطيراين­شانس را از او گرفته اســت: «من آقاي گل اميدهادرتر­كيباستقالل­شدهبودم. همان فصل از سوي آقاي شفر براي حضور در تيم بزرگســاال­ن دعوت شدم و كاپيتان ما هم آقاي رحمتي بودنــد. فصــل بعــد كــه آقــاي استراماچون­ي آمدند اما آقاي خطير اجازه نداد عليرغم قرارداد 5 سالهاي كه با استقالل داشتيم در تمرينات حاضر شويم و آقاي استراماچون­ي ما را بشناســد. ترجيــح دادم در اين شرايطبهليگ­يكوتيمداما­شبروم تا خودم را آماده رقابت كنم. تجربه خوبــي بــود و از آن كامــال راضي هستم.»

او درباره حضور در شهرخودرو گفت:«همانطوركهگ­فتمفصليكه دراستقاللح­اضربودمآقا­يرحمتي كاپيتان تيم ما بودند. خودم دوست داشــتم در تيم ايشان حاضر باشم. براي هميــن در تمرينات اين تيم حاضر شدم و خوشبختانه ايشان به من اعتماد كردند و اميدوارم در ادامه بتوانم به بهترين شــكل پاسخ اين اعتماد را بدهم.»

پورتقي درباره گلزني برابر نفت آبادانگفت:«دربازيقبلي­دردقيقه 80 وارد زمين شده بودم. در اين بازي اما فرصت بيشتري به من داده شد و خوشحالم كه توانستم گل بزنم اما ناراحتيام از اين بابت اســت كه گل من 3 امتيازي نشــد و يك پنالتي مشكوكباعثا­زدسترفتنپي­روزي تيم ما شــد. هر وقت به من فرصتي داده شــود با باالتريــن توان تالش خواهمكردتا­بهترينعملك­ردرابراي رضايت كادر فني داشته باشم.»

پورتقي درباره تقابل اين هفته مقابل پرسپوليس و اينكه به عنوان بازيكن سابق استقالل برابر اين تيم چه انگيزهاي دارد، گفت: «من خودم را بازيكن شهرخودرو ميدانم و با اين انگيزه برابر حريف حاضر ميشوم و كاري بــه قرمز و آبي نــدارم و اگر فرصتي از سوي كادر فني به من داده شود با باالترين توان براي موفقيت تيم تالش خواهم كرد.»

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran