KHABAR VARZESHI

ورودداوران­ناشناختهبه­هفتهچهارم

-

در حالي كه ليگ برتر به هفتههاي حســاس خود نزديك ميشــود، كميته داوران براي هفته چهارم از تعدادي از داوران گمنام و جوان در برخي از بازيهاي مهم اســتفاده كرده و از نظر چيدمان داورها يكي از عجيبترين هفتهها تا اين زمان است. كميته داوران براي اين هفته از رقابتها تعدادي از داوران جوان و كمتر شــناخته شده را در برخي از بازيهاي حســاس انتخاب كرده است. به عنوان نمونه بازي حساس تيمهايفوال­دخوزستانوآ­لومينيوم اراك را ميثــم حيــدري قضاوت ميكند. حيدري هفته گذشته در بــازي تيمهاي گلگهــر و فوالد خوزستان داور چهارم مسابقه بود. در حالي كــه فوالد براي حضور در باالي جدول ميجنگد، آلومينيوم از سه بازي يك امتياز دارد و همين بازي هفتــه چهــارم را تبديل به مسابقهاي حساس كرده است.

در يكي ديگر از بازيهاي مهم اين هفته ماشينسازي ديگر تيم قعرنشينليگ­بيستمتاپاي­انهفته ســوم بايد به مصاف گلگهر برود كه با چهره يك مدعي در مسابقات حضور پيدا كرده است. غالمي كه از داوران جوان بينالمللي اســت در

هفتهدوم،داورچهارمب­ازيتيمهاي نســاجي و تراكتور بود. ديگر بازي حساس اين هفته كه در رفسنجان و بين مس و تراكتور برگزار ميشود برايهردوتي­ميكبازيبسي­ارمهم است. مس رفســنجان بعد از سه هفته كه از مسابقات گذشته فقط يكامتيازگر­فتهوتراكتو­رهمازسه بازي دو امتيــاز گرفته و به نوعي منصوريــان در صورتي كه در اين بازي نتيجه نگيرد، شايد از همان ابتداي فصل تحت فشار قرار بگيرد اماقضاوتاي­نبازيراكمي­تهداوران بهمحمدرضات­ارخسپردهاس­ت.اين داور در هفته دوم رقابتهاي ليگ برتــر امســال داور چهــارم بازي تيمهايفوال­دخوزستانوا­ستقالل تهران بود.

حسين زياري نيز يكي ديگر از داوران جوان اســت كه اين هفته بازي حساس سپاهان و سايپا را در اصفهان ســوت خواهد زد. زياري هفته گذشــته داور چهارم بازي تيمهاي نفت مسجدســليم­ان و پرسپوليسبو­د.البتهكميته­داوران دو بازي حساس اين هفته را به دو داور باتجربهتــ­ر ســپرده اســت. پرسپوليس-شــهرخودرو كه در تهــران برگــزار ميشــود را رضا كرمانشاهيو­بازيپيكان-استقالل را مهــدي ســيدعلي قضــاوت ميكنند.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran