KHABAR VARZESHI

اميريوپهلو­انبرايفينا­لآسيابخشيد­هنشدند

-

همانطور كه ميدانيد وحيد اميري و احسان پهلوان دو بازيكن تأثيرگذار تيم فوتبال پرسپوليس فينال ليگ قهرمانان آسيا را از دست دادند. پرسپوليسيه­ا در حالي در يك بازي تاريخي در ورزشــگاه جاسم بن حمد شــهر دوحه در مرحله نيمه نهايي ليگ قهرمانان آسيا به مصاف النصر عربستان رفتند كه اين ديدار با پيروزي سرخپوشان و صعود به فينال به پايان رســيد. اين در حالي بــود كه در دقايق پاياني اين مســابقه وحيــد اميري از محمد الجعفــري داور ســنگا پو ر ي مسابقه كارت زرد دريافت كرد. اين بازيكن با اين كارت زرد 2 اخطاره شــد تا حضور در فينال ليگ قهرمانان آســيا را از دست بدهد. اميري پيش از آن در ديدار مقابل السد كه با برتري يك بر صفر سرخپوشان همراه بود، از داور بــازي كارت زرد دريافت كرده بود. احســان پهلــوان نيز در دقيقه 104 به دليل دريافت كارت زرد دوم اخراج شــد و اين بازيكن نيز غايب فينال اين تورنمنت خواهد بود.

پس از اين ماجرا باشگاه پرسپوليس تالش كرد با نامهنگاري به كنفدراسيون فوتبال آسيا كارتهاي زرد و قرمز مراحل قبل از فينال اين رقابتها را پاك كند و در اين راستا نامهنگاريه­ايي نيز انجام شد. حاالمسئولا­موربينالمل­لپرسپوليسخ­برميدهد كهكنفدراسي­ونفوتبالآس­يابابخششوح­يداميري و احسان پهلوان موافقت نكرده است. پس از ناكامي درتبرئهعيس­يآلكثيرباش­گاهپرسپولي­سمكاتبات خود براي رفع محروميت احســان پهلوان و وحيد اميري را آغاز كرد اما به نظر ميرســد اين پروژه حقوقي نيز ناموفق خواهد بود.

اميرعلي حسيني با اعالم اين خبر ميگويد: «دو بار نامهنگاري كرديم اما جواب خوبي نشنيديم و با آن موافقت نكردند. چون وقتي قانوني نوشته ميشود، اجرا ميشــود و ما تالش خود را كرديم. متأسفانه اميري دو كارت زرد دارد و احسان پهلوان كه كارت قرمز داشت، از حضور در فينال محروم هستند.»

پرســپوليس در اين بازي عالوه بر پهلوان و اميري، عيســي آلكثير را هم در اختيار نخواهد داشت. اين اصال نميتواند خبر خوبي براي هواداران پرسپوليس باشد كه كورسوي اميدي به بخشيده شدن اين دو بازيكن كليدي داشتند.

يحيي گلمحمدي البته از قبل ميدانســت احتمال اندكي براي بخشيده شدن وحيد اميري و احسان پهلوان وجود دارد و بنابراين پرسپوليس را در ديدار با نفت مســجد سليمان بدون اين دو بازيكن در تركيب اصلي به زمين فرستاد. سرمربي پرســپوليس اما در نيمه دوم و با ديدن نمايش ضعيف تيمش مجبور شد اميري و پهلوان را وارد تركيب كند تا مشخص شود تيمش بدون اين دو با مشكالت زيادي در فينال ليگ قهرمانان آسيا مواجه خواهد شد.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran