KHABAR VARZESHI

فكری چارهای جزقاطعيت ندارد

-

به نظر میرسد امسال جدیترین چالش محمود فکری درون دروازه است؛ جایی که او باید بتواند جلوی یکسری مسائل را بگیرد و اجازه ندهد بازیکن احساس کند که از تیم بزرگتر است. فکری که حاال مربی باتجربهای محسوب میشود باید بداند که هیچ بحرانی با استوری گذاشتن حل نمیشود چه اگر میشد استقالل با استوریهای سعادتمند و مجیدی حداقل یک جام میگرفت. اینکه رسانهها را مقصر بدانیم و به آنها کنایه بزنیم هم چاره کار نیست و مسئله را باید ریشهایتر بررسی و مدیریت کرد چرا که حاشیه درست کردن بعضی از بازیکنان برای اولین بار نیست و قطعا برای آخرین بار هم نخواهد بود. محمود فکری اگر در استقالل قاطعیت نداشته باشد مسلماً دچار مشکل میشود. این را تجربه مربیگری امثال پورحیدری، حجازی، قلعهنویی، مجیدی، منصوریان ...و به ما میگوید. مثال منصوریان با بختیار رحمانی برخورد نکرد و تا حدی اتوریته خود را از دست داد. فکری اگر منتظر مدیران استقالل باشد به جایی نمیرسد و خودش باید وارد عمل شود.

پاقدم خوب محمد نادري میلیچدراین­فصلدرهمهدی­دارهاياستق­الل در ترکیب اولیــه بوده و از بازي قبل روبهروي ماشینسازيب­اورودنادري­بهترکیباست­قالل با خیال آسوده در جناح چپ تا محوطه81 قدم حریف پیش ميرفت و به نظر ميرسد با کسب هماهنگي بیشتر با محمد نادري ميتواند این جناح تیم اســتقالل را به یکي از مهمترین و قويترین ابزار اســتقالل براي کسب نتایج و امتیازات لیگ تبدیل کند.

باالخره خانهدار شد میلیچدرطول­یکماهگذشته­بارهاازمسئ­والن باشــگاه تقاضا ميکرد براي آوردن همسر و فرزندانش به ایران یک خانه برایش تهیه کنند ولي این اتفاق تــا چند روز قبل قطعیت پیدا نکــرده بود تا اینکــه در روزهاي پایاني هفته گذشــته این مهم هم برایش محقق شد و او توانست به خانه جدیدش نقل مکان کند. البته این آخرین اتفاق خوبي نبود که ظرف روزهاي گذشــته پس از گلزني در ترکیب اســتقالل برایش رخ داد.

میلیچ پولدار هم شد هروویه که در فصل گذشــته بــه دلیل عدم پرداختبهمو­قعمبلغقرار­دادشدرتاری­خهایي که در قراردادش آمده بود دو، سه بار به صورت جديباشگاهر­اتهدیدبهشک­ایتوحتيجدا­یي از این تیم کرده بــود، در همین یکي، دو روز گذشته طلبش را هم از استقالل دریافت کرد و از این حیث هم خیالش آســوده شــد تا به استقبالمهم­تریناتفاقا­ینهفتههایش­برود.

حضور میلیچها در تهران اما مهمترین اتفاقي کــه براي میلیچ رخ داد، حضور همسر و فرزندانش در ایران بود که روز گذشته با ورود آنها به تهران اتفاق افتاد. او که در طول ســال گذشــته بارها بابت دوري از

اشمصاحبهکر­دهوبابتوضع­یتکرونا ابرازنگران­يميکردکهنم­يتواندآنها­رابهتهران بیاورد یا ميگفت خانوادهاش بابت زندگي در ایرانبدونآ­نهانگرانهس­تند،حاالبافراغ­خاطر هر شب که به خانه برگردد هم فرزندانش را در آغوش ميگیرد و هم غذاي گرم دســتپخت همسرش را ميخورد و به دوران غذا خوردن در رستورانها پایان ميدهد.

امیدوارم باز هم گل بزنم هروویهمیلی­چکهبابتوضع­یتفعلياشرا­ضي به نظر ميرســد، فعال منتظر عقــد قرارداد جدیدش با اســتقالل است با این همه درباره اتفاقات خوب پس از گلزني براي اســتقالل و اینکه طرفداران اســتقالل هزاران پیام تشکر برایــش ارســال کــرده بودند، دربــاره تیم باشگاهياشگ­فت:«منسربازاست­قاللهستم وهموارهبرا­يبازيدرترک­یباستقالله­یجان دارم. امیدوارم بتوانم باز هم براي اســتقالل از این گلها بزنم».

 ??  ??
 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran