KHABAR VARZESHI

ادامهمنممن­مهادراستقا­لل

-

در روزي که تمرین استقالل تعطیل بود؛ رشید مظاهري و حسیني تمرین اختصاصي دروازهبانه­ا را به چالش کشیدند! جایي که رشید مظاهري در واکنش به رفتار حسین حسیني قهر و تمرین را ترک کرد. به هیچعنوان قصد قضاوت در این باره را نداریم. به همه آنچه که اتفاق افتاده حسیني و مظاهري آگاه هستند و هر کس سعي ميکند واقعه را به سود خود شرح دهد تا رفتار خویش را توجیه کند و این در فوتبال ایران خیلي غیرطبیعي نیستاماگوی­يدردوئلاین­دودرروزيکه­تیمتمرینند­اشت،تنهاچیزي که مهم نبود نام استقالل بود.

استقاللمهم­ترازحسینحس­ینياستوالب­تهرشیدمظاه­ريودیگر بازیکنان اســتقالل. حق با هر یک از ایــن دو بود باید به خاطر تیم کوتاه ميآمدند اما دریغ از این رفتار و ميشــود گفت این یکي از دالیل ناکامي اســتقالل در همه سالهاي اخیر است. دیده بودیم استقالليها بعد از، از دســت دادن جام قهرماني در تبریز در فرودگاه با هواداران درگیر شدند. همانها در دوحه به گروه پزشکي تیم تاختند و امروز ميبینیم بر سر یک تمرین جزئي با هم دچار اختالف ميشوند. کي تمرین را اول شروع کند و کي دوم!

همین منممنمهاست که استقالل را سالها عقب انداخته! و واقعاً کار محمود فکري در تیم آبي سخت است. او مانده به حریف فکر کند یا چالشهایي که در تیم از ســوي بازیکنان ایجاد ميشــود. و البته به ســرعت نسبت به این اتفاق از خود واکنش نشان داد و بدون شک این بحران را به خوبي مدیریت خواهد کرد اما سؤال اینجاست بازیکني که درخواست میلیاردي براي عقد قرارداد دارد، باید چنین رفتاري از خود بروز دهد؟

فرقي نميکند مقصر حسین حسیني باشد یا رشید مظاهري! مهم چالشي است که در استقالل ایجاد شده. دو رقیب اگر با هم رفیق نباشند چگونهميتوا­ننددرتیمبه­همکمککنند؟چگونهميتوا­ننددرتیمهم­دلي ایجاد کنند؟ مهمترین فاکتور موفقیت تیمهاي بزرگ همدلي و به عبارتي یکدلي اســت. و شــاید براي یکبار هم که شــده اســتقالل باید تاوان بازیکنساال­ري را بپردازد. استقالل از بس چشمها را بسته و تحمل کرده، به این حال و روز رسیده و این اولین بار نبود که بازیکن تمرین را ترک کرد. زمانفرهادم­جیدي،محمددانشگر­اینکارراان­جامدادوماد­اميکهبرخور­د جدي نشود، این رفتار ادامه خواهد داشت.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran