KHABAR VARZESHI

آقای حسينی، به شما فرصت الزم داده شد!

-

مهــدی امیرآبادی، ملیپوش ســابق اســتقالل دیروز با ما از نیاز این تیم به آرامش میگفت و امیدش به روزهای بهتر با فکری. بــا هم تازهترین نظرات مهدیامیرآب­ادیرادرخصو­صوضعیت اینروزهایا­ستقاللمیخو­انیم.

اســتقالل برای رسیدن به صدر جدولنیازبه­پیروزیمقاب­لپیکاندارد. بازی با پیکان، بازی سختی است. استقالل پس از حواشی بازی فوالد توانست خود را جمع و جور و به ۳ امتیاز بازی مقابل ماشینسازی دست پیدا کند و این نشاندهنده آن است که رمز موفقیت فکری و تیمش آرامش و پرهیز از حواشی است. امسال مهرههای خوبی در استقالل حضور دارند و انشاءا... با تمرینات هدفمند و دوری از غرور در مســیر امتیازآوری به روند روبهرشد خود ادامه میدهند و قدر و ارزش امتیازات ابتدای فصل را به خوبی میدانند.

به آرامش و دوری از حاشیهها اشاره کردید اماحتماشنی­دیدکهحسینی­برایمظاهری­خط و نشان کشیده و عنوان کرده اینجا من گلر اول هستم. من چیــزی در این خصوص نشــنیدم اما اگر اینطور باشد، باید گفت حسینی بسیار آماتور عمل کرده است. آقای حسینی، به شما فرصت الزم داده شد و تیم باخت، این حق سرمربی است که ارنج تیم را تعیین کند نه بازیکن! االن فوتبال حرفهایشدهو­گفتن«مننفراولگل­رهاهستم» حرفی کامال غیرحرفهای اســت. این نوع تفکر نشان میدهد او به فکر تیم نیست. به اعتقاد من هر که برای قرار گرفتن در درون دروازه انتخاب شــد، باید تالش کند تا تیم با سربلندی بازی را ترک کند. در مجموع اینگونه رفتارها درســت نیست و باید با آن برخورد شود.

در صورت ناکامی احتمالی مقابل پیکان فکر میکنیدهواد­ارانچهواکن­شیداشتهباش­ند؟ صدالبته که باید خویشتنداری و صبوری کنند چرا کــه محمود فکــری زمان زیــادی برای آمادهسازی تیم نداشــته و نتوانسته مهرههای موردنظر خود را جذب کند. مگر یادتان نیست استراماچون­یدرچندهفته­ابتدایینتا­یجمقبولی کســب نکرد؟ اما با گذشــت زمــان و صبوری هواداران، تیم مشکل واقعی خود را پیدا کرد و در مسیر کســب امتیاز قدم برداشت. اینجا خانه فکری اســت و با توجه به حضور 15 ساله او در اســتقالل نامردی است که به او زمان الزم داده نشود. ضمن آنکه فکری با پیروزی در دو بازی و برتریدرنیم­همربیاننشا­نداددراستق­اللآنالیز خوبی دارد و با تمرکز الزم در نیمه دوم به برتری میرسد.

از بازیکنان جدید استقالل راضی هستید؟ بازیکنان خوبی جذب باشــگاه شدهاند اما باید بدانند پیراهن ارزشــمند چه باشگاهی را به تن کردهاند البته محمد نادری با توجه به حضورش در پرسپولیس درک بهتری از موضوع دارد. بارها شــاهد بودهایم بازیکنانی در باشگاه سابق خود ستاره بودند اما با آمدن به استقالل تبدیل به یک بازیکن معمولی شــدند. اگرچــه در این فصل هواداران در استادیوم حضور ندارند اما توقع دارند تازهواردهـ­ـا تمام تالش خــود را برای موفقیت تیمشان انجام دهند.

وریا غفوری همچنان در لیست اسکوچیچ نیست! به نظر وریا در شرایط ایدهالی قرار دارد و بیشک

جزو سه مدافع برتر فوتبال ایران است اما نمیدانم چرا در پازل ســرمربی تیم ملی جایی برای او نیست و این دعوت نشدن جای بحث دارد اما آنچه مهم است وریا نباید دست از تالش و مبارزه بردارد.

شاید در صورت مشــخص بودن وضعیت مدیرعامل استقالل بهتر میشد از حق وریا در تیمملیدفاع­کرد. البته که میتوانست تأثیرگذار باشد. دیگر چقدر باید بگوییم و بنویســید. آقــای وزیر تو رو خدا تکلیفاستقا­للراروشنکن­ید.البتهشنیدم­وزیر گفتهازبینخ­ودیکیرابرا­یمدیرعاملی­انتخاب کنید.برایمعجیبا­ستمگرمیشود­مدیرعامل باشگاه بزرگی چون استقالل این شکلی انتخاب شود؟

و فوت نابههنگام مارادونا... باورمنمیشو­د.اسطورهبیبد­یلفوتبالبا­رفتنش تمام اهالی فوتبال جهان را شوکزده کرد. مرگ برای همه است، خواه مارادونا باشی خواه هرکس دیگر. با فوت این مرد بزرگ مستطیل سبز، بار دیگربایددر­یابیمآنچها­زانسانمیما­ندخاطرات خوب اســت. پس بهتر است بیشــتر به دنبال دوستی و احترام باشــیم چرا که فوتبال و عمر گذراست.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran