KHABAR VARZESHI

ضامنصدرنشي­نيدستويوال

-

در هفته نهم رقابتهاي سري $ ايتاليا تيمهاي ميالن و فيورنتينا در ورزشگاه سنســيرو با هم مصاف ميكنند؛ ديداري كه ميان تيم اول جدول با ۰۲ امتياز و فيورنتيناي پانزدهم جدولي با ۸ امتياز برگزار ميشود و روسونري براي صدرنشين ماندن بايد ويوال را از پيش رو بردارد.

ميالن اوضاع براي ميالن در صدر جدول ايدهآل است و صدرنشين شدن در فصل جاري همه چيز را خوب كرده است. اين صدرنشيني اما با ۲ امتياز اختالف لحاظ شــده و لغزش مقابل ويوال ميتواند آنها را از اين خواب خوش بيدار كند. به جز ميالن فصل4۰-3۰۰۲ كه با همين فرمان ليگ را بدون شكست

شروع كرد و قهرمان هم شد حاال استفانو پيولي و تيمش در تاريخ باشگاه نتايجيبيسا­بقهراثبتكر­دهاند.ميالنواتلت­يكومادريدب­عدازقرنطين­هتنها تيمهاي پنج ليگ معتبر اروپايي بودند كه هنوز شكست نخوردهاند و در ۸۲ بازي اخير گلزني كردهاند.

فيورنتينا ويوال با ميانگين هر بازي يك امتياز هيچ نشــاني از آن تيم قدرتمند سابق ندارد، حتي تغيير مربي و آمدن چزاره پراندلي هم هنوز نتوانسته آنطور كه بايد اوضاع را بهتر كند. شكست در اولين گام مقابل بنونتو هواداران را نااميد كرد. آخرين باري كه مربي فيورنتينا دو بازي ابتدايياش را باخت به سال 7۱۰۲ و زماني كه پيولي سرمربي اين تيم بود برميگردد. شايد ميالن شروع شــگفتيها و اقتدار پراندلي در بازگشتش به سري $ باشد، اتفاقي كه اگر بيفتد نام او را حسابي بر سر زبانها خواهد انداخت.

مصدومان و محرومان تنها مشكل ميالن براي بازي امروز غيبت زالتان مهاجم ۰۱ گله تيم است كهبايدچنده­فتهاياسترا­حتكند.درطرفمقابل­پراندليهمه­بازيكنانش را براي اين بازي در اختيار دارد.

تركيباحتما­لي ميالن: دوناروما، كاالبريا، كيائر، رومانولي، هرناندس، كشــيه، بن ناصر، كاستيخو،چلهانغلو،سلميكرزورب­يچ فيورنتينا:دراگوفسكي،ليروال،ميلنكوويچ،پتزال،پولگار،آمرابات،پيراگي، كاستروويلي، كايخون، ريبري و كومه

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran