KHABAR VARZESHI

شهسواري:منبهسهميها­ماميدوارم

-

ندا شهسواري، كاپيتان تيم ملي تنيس روي ميز بانــوان اين روزهــا در نبود اردوهايتيم­مليدراصفها­نتمريناتش

اشپيگيري ميكنــد تــا بتواند ســومين حضورش در المپيك را تجربه كند.اوميگويد:«همهرقباراد­رآسياي ميانه ميشناسم و اين سهميه را دور از دســترس نميبينم. ولي امسال ممكن اســت حساســيتها­يي باشد و بازيها بهصورت حذفي برگزار شود كه كار را سخت ميكند و اگر بازيها دورهاي برگزار شود كــه چه بهتــر! در ورزش ما تا دقيقــه 90 چيــزي قابــل پيشبيني نيست، ولي من به سهميهام اميدوارم.»

كاپيتــان تيم ملي بانوان معتقد است، در نبود اردو هم ميتواند آمادگياش را حفظ كند: «خوشبختانه 0۲ سال در ورزش و تيم ملي هستم و تمرينات

بدنسازي،آمادگيجسما­نيوپشتميزپ­ينگپنگ را از بر هستم و عالوه بر اينكه ايرانمنش سرمربي تيم ملي از راه دور زيرنظرم دارد، در خانه هم، برادر و دامادمان كه بازيكن و مربي هستند خيلي كمكم ميكنند تــا آمادگيام را حفظ كنم. اگر بازيكن نوپايــي بودم بايد حتما در اردو زير نظر مربي بودم ولي حاال ترجيح ميدهم با اين شرايط در خانــه تمرين كنم تا در اردو كرونا بگيرم و يكي،دوماهخانهن­شينشوموافت­كنم. همين كه بخواهيم از شهرستان خارج شويم و با هواپيما، اتوبوس يا سواري به تهران بياييم خودش خطرناك است.»

شهسواري تمرين در خانه و ســالمت ماندن را به ريسك حضور در اردو ترجيح ميدهد: «فدراســيون برنامه خودش را دارد، ولي حاال كه آمار كرونا سر به فلك گذاشته، بهتر است فعال اردوهابرگز­ارنشود.اگرشرايطما­ن براي تمرين در خانه خوب است، فعــال همينجا تمريــن كنيم تا

وضعيت از حالت قرمز بيرون بيايد. كاش دولت كشور را زودتر قرنطينه ميكرد.»

او ناراحت اســت كه ايران اسفند در مسابقات تيميجهانيغ­ايباست:«متأسفانهبا­تصميمجديد فدراســيون جهاني، قرار شده كه مسابقات تيمي جهاني در اسفند با تيمهاي محدودتري برگزار شود و به گفته فدراسيون جهاني ايران نميتواند در اين بازيها شــركت كند، در حالي كه اين رقابتها به صورت تيمي برگزار ميشد، ميتوانستيم بازيهاي زيادي انجام دهيم و فرصت خيلي خوبي براي باال بردنتجربهو­آمادگيمانب­رايانتخابي­المپيكبود. اين مسابقات ميتوانست خيلي به ما كمك كند و حاال هم بايد در ليگ خودمان را محك بزنيم و براي سهميه المپيك آماده شويم.»

كاپيتان تيم ملي تنيس روي ميز اين فصل براي پادما يدك اصفهان در ليگ برتر بانوان بازي ميكند:«اينفصلبراي­پادمايدكاص­فهانبازي ميكنم.تيمخيليمدع­ينيستوبازي­كنانبومي گرفته است و فقط من مليپوش هستم. امسال هم مثل پارسال مليپوشان در تيمهاي مختلف تقسيم شدهاند و باعث ميشود تا با همه تيمها در رقابت باشيم و ليگ جذابتر شود.»

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran