KHABAR VARZESHI

تالشبرايحف­ظآمادگيتاا­نتخابيالمپ­يك

-

چرخ ديدارهاي مرحله برگشــت مسابقات كشتيآزادوف­رنگيليگبرت­رباشگاههاي­جام يادگارامام (ره) از صبح امروز در خانه كشتي شــهيد ابراهيم هادي تهران ميچرخد. در شــرايطي كه براي مقابله با شــيوع كرونا، محدوديتهاي شديد بهداشتي، مراقبتي و محدوديتهاي ترددي در سراســر كشور اعمــال ميشــود امــا جامعه كشــتي با هماهنگيهاي بهعمل آمــده، بيتوجه به تهديدات كرونا و بارعايت پروتكلهاي بهداشتي، از صبح امروز ديدارهاي دور برگشت ليگ برتر را آغاز ميكند. اين ديدارهــا بــا رويارويــي ۵ تيــم گــروه الــف (فوالداكسين­خوزستان، ســيناصنعت­ايذه، هيئت كشتيسيرجان،رعدپدافندا­رتشوآريوبر­زنبهبهان) از صبح امروز شروع و تا عصر فردا ادامه دارد. ديدارهاي گروه ب هم چهارشــنبه و پنجشنبه برگزار ميشود. مدعيان كشــتي آزاد هم هفتــه آينده به مصاف هم ميرونــد. هر چند هنوز زمان دقيق و محل برگزاري قطعــي ديدارهاي مرحله نيمهنهايــ­ي (ضربدري)، ردهبندي و فينال اين پيكارها اعالم نشده است ولي آنچه قطعي و مســلم

است اينكه تكليف

بيستميندور­همسابقاتلي­گبرتركشتيآ­زادوفرنگي باشگاههايك­شوردرهمينآ­ذرماهمشخصو­تيمهاي قهرمان هر دو رشته تعيين و معرفي ميشوند. باتوجه به انصراف تيم احتشام گستر كارون از ادامه حضور در ليگ و شركت در ديدارهاي مرحله برگشت، بهدليل يابهانهحما­يتوتقديراز­زحماتكادرد­رمانيدرحال مبــارزه و مقابله با كرونــا، همانگونه كه پيشبيني ميشد،گوياتاقبلا­زبرگزاريمس­ابقهفينالب­يستمين دوره ليگ ليگ برتر، بايد منتظر اعالم كنارهگيري و انصــراف بعضي از تيمها از شــركت در اين رقابتها باشيم!

با پايان ليگبرتر در پايان آذرماه، تا زمان برگزاري مسابقات قهرمانيآسـ­ـيا و انتخابي المپيك فرصتي نميماند و در اين روزها هيچ تورنمنت برونمرزي هم برگزار نميشود و اگر مسابقات جام جهاني هم برگزار شــود، فقط ۴ نفر از آزاد و فرنگيكاران به صربستان ميروند، كشتيگيران ليگبرتر و كادر فني تيمهاي ملي، مجبورند به رقابتهاي ليگ برتر به عنوان يكي از برنامههاي اصلــي و اجباري براي حفظ آمادگي و محك كشــتيگيرا­ن، به ويژه نفرات برتر انتخابي و مليپوشان مسافر قهرماني آسيا، ديدارهاي انتخابي و حتي بازيهاي المپيك، حساب كنند.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran