KHABAR VARZESHI

اتمامحجتفك­ريبادروازه­بانهاياستق­الل

-

جر و بحث حســين حســيني و محمدرشــيد مظاهري در جريان تمرين روز جمعه اولين حاشــيه جدي بين دو رقيب در فصل جاري بود، حاشيهاي كه بدون شك اگر برخــورد قاطعانــه و اصولي با آن صورتنگيرد،تبعاتشقطعا­تاپايان فصلگريبانگ­يرآبيپوشان­ميشود؛ دقيقابههمي­نخاطرمحمود­فكري پيش از آغــاز تمرينات تاكتيكي استقاللاول­ويتكاريخود­رابرپايه حل مسئله مذكور استوار كرد.

جلسه بدون حضور ديگران فكري براي حل اين مشكل، قبل از آغاز تمرين روز شــنبه حسيني و مظاهري را به اتاق خود فراخواند و تأكيدداشتن­شستبايدخصو­صي باشد؛ روي همين اصل هيچ كدام از بازيكنان داخل اتاق نرفتند. حتي قرار شــد اعضاي كادر فني هم در اتاق ديگــري منتظر بمانند. البته ســعيد عزيزيان به عنــوان مربي دروازهبانا­ن اســتقالل ابتدا داخل

رفــت و دقايقي را با ســرمربي و سنگربانان صحبت كرد اما پس از آن او هــم ترجيح داد از اتاق خارج شود تا فقط فكري بماند با حسيني و مظاهري. از اينجا به بعد سرمربي آبيپوشان رشته كالم را در دست گرفــت و كارهــا را آنطــور كه ميخواست، جلو برد.

بحث بر سر آغاز تمرين همانطوركهق­بالهمنوشته­بوديم، بحث اصلي دروازهبانا­ن استقالل بر ســر آغاز تمرين و اينكه چه كسي بايد جلوي صف بدود و ميانداري كند، بــود. ظاهــرا رعايت كردن احترام و حفــظ حرمتها در كنار محترم شمردن كسوت بازيكنان از جمله مواردي بود كه باعث ايجاد دلخوريشدهو­سرمربيآبيپ­وشان نيز به صورت جــدي ورود كرد تا قضيــه را به طور كامل حل و فصل كند.

اتمام حجت و آشتيكنان از شــواهد اينگونه پيداست كه

محمود فكري در نشست مذكور باهردودروا­زهباناستقا­للبهطور قاطع و كامل اتمام حجت كرده كــه تحــت هيــچ شــرايطي بيانضباطي را نميپذيرد و با آن برخوردميكن­د؛رويهميناصل هربازيكنيك­هعضوتيماست­بايد به قوانين موجود احترام بگذارد. از طرف ديگر اين نكته نيز مد نظر قرار گرفت كــه براي كادر فني، آمادگي بازيكنان خود شــرط اصلي جهت حضــور در تركيب ثابت است و هر كس بهتر باشد، بازي ميكند. پــس از اين اتمام حجت، سنگربانان استقالل نيز عمال با همديگر آشتي كردند و با لبان خندان از اتاق خارج شدند. همانجا هماهنگيهاي الزم نيز صــورت گرفت تا حســيني و مظاهري در كنار سعيد عزيزيان عكس يادگاري بيندازند تا به اين وسيله پايان ســوء تفاهم ايجاد شده را اعالم كنند.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran