KHABAR VARZESHI

منجايزهنمي­خواهم؛فيرپليوظيف­هاست

-

در جريان بازي شــهرخودرو­صنعت نفت، سيروس پورموسوي ســرمربي تيم مهمان دست به يك رفتار جوانمردانه زد. در حالي كه تيم او بازي را يك بر صفر عقب بود و زمان زيادي به پايان بازي باقي نمانده بود، به دليل مصدوميت بازيكن حريف از بازيكن تيمش در حمله ميخواهد توپ را به بيرون بزند.

حاال او در واكنش به اين موضوع ميگويد جايزهاي نميخواهد چراكه فيرپلــي وظيفــه او و همــه فوتباليهاس­ت.

او در اينباره ميگويد: «زمين

سبز فوتبال رينگ نيست و همه بايد بهيكديگراح­ترامبگذارن­د.البتهاينرا هم بگويم كــه برخي اتالف وقتها فوتبال ما را به بيراهه برده اســت. ما چندين ســال تيمهاي حوزه خليج فارسرامتهم­بهضدفوتبال­ميكرديم اما اكنون خودمان در اين مسير گام برميداريم. بازي اول مقابل پيكان، دروازهبان حريف بارها به زمين افتاد اما از بازيكنانم خواســتم اعتراضي نداشته باشند و تمركز كنند. خدا را شكر كه آن بازي را برديم. هر كس در زندگي اعتقادي دارد و اعتقاد ما هم به آن بااليي اســت. خوشــحالم كه

بازيكنانم با روح بلند جوانمردي خود برايدومينب­اربهنتيجهر­سيدند.بايد همه رعايت كنند تا فوتبال به همان چيزيتبديلش­ودكهتماشاگ­رانتظار دارد و لذت ميبرد. از جريان انداختن بازي و اتالف وقت كيفيت تيمها را به شــدت پايين آورده است. ما در اين مسير گام برنخواهيم داشت و به نوبه خودمان هم در حمايت از تصميمات داوري و هم اجراي بازي جوانمردانه گام برخواهيم داشت و همانطور كه گفتــم بازيكنان مــن در اين زمينه بينظير هستند و به آنها ميبالم. به نظرم به هيچ عنوان نيــاز به جايزه نيست.اينيكمعامل­هنيستكهشما بخواهيد رفتار درست را انجام بدهيد و انتظار پاداش داشته باشيد. اين يك رفتار درست است و همه به نظرم بايد ســرلوحه خود قرار دهنــد. ما هم خوشــبختان­ه همانطور كه گفتم جايزه و كارت سبزمان را از آن بااليي گرفتيم و هم در بازي با پيكان و هم در اين بازي مقابل شــهرخودرو به نتيجهرسيدي­م.اميدوارمتي­مدرادامه مسير نيز بتواند با روحيه جوانمردي خود يك فصل فوقالعاده را به پايان برساند.»

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran