KHABAR VARZESHI

کنعانيزادگ­ان یا بشار؛ یكي پنالتي ميزند

-

در حالــي كه پرسپوليســ­يها اميدوار بودند پنالتي برابر نفت مسجدســليم­ان توســط ســيامك نعمتي تبديل به گل شود، اين اتفاقرخندا­دتادومينپن­التيهفتهسو­م ليگ برتر به هــدر برود. قبل از نعمتي، ساسان انصاري در آخرين دقيقه بازي برابر گلگهر در صحنهاي كام ًًال مشابه توپ را به پايــه تيرك عمودي دروازه گلگهر زد!

ستاره پرسپوليس در ديدار با صنعــت نفت آبــادان كه در ديــدار بــا نفــت مسجدسليمان در خط مياني بازي ميكرد، در دقيقه 38 پنالتي عجيبي زد تــا آه از نهــاد كادر فني و بازيكنــان اين تيم برآيــد. هرچنــد ســيامك نعمتي بين دو نيمه بازي از مربيــان و بازيكنــان تيــم پر ســپو ليس عذرخواهي كرد اما

شــنيديم گلمحمدي تصميــم گرفته ديگر به نعمتيچنينم­سئوليتيراو­اگذارنكند.

در ليــگ قهرمانان آســيا پنالتيزن اول پرسپوليس، بشار رسن بود اما عقل حكم ميكرد با توجه به موفقيت ســيامك نعمتي در ديدار با صنعت نفت، پنالتيزن پرســپوليس عوض نشــود. اگــر در ديــدار با نفت مسجدســليم­ان كادر فنــي پرسپوليس اجازه نميداد ســيامك نعمتي پشت توپ بايستد يا پنالتي را به بشار رسن ميداد و اين بازيكن عراقي توپ را خــراب ميكــرد، منتقدان بســياري عليه يحيــي و دســتياران­ش موضــع ميگرفتنــد. بنابراين نعمتي بهترين انتخاب ممكن بود اما با خراب شــدن پنالتي، حــاال منطــق حكم ميكند پنالتيزن اول پرسپوليستغ­ييرپيدا كند. از تمرينات پرســپوليس خبر ميرســد گلمحمدي دو گزينه را براي جايگزيني نعمتي در نظر گرفته است.

بشار رســن هافبك عراقي كه در ديدار با التعاون ضربه پنالتي خود را تبديل به گل كرد و البته محمدحســين كنعانيزادگ­ان! مدافع مليپــوش و خوشروحيه پرســپوليس در گفتوگو با خبرورزشي هم اعالم آمادگي كرده بود با اجازه و صالحديد گلمحمدي خودش پشــت ضربــات پنالتــي تيمش بايســتد. كنعانيزادگ­ان در ديدار هفته دوم تيمش برابر صنعت نفت يك پنالتي گرفت كه آن را نعمتي تبديل به گل ارزشمند و3 امتيازي تيمش كرد. حاال كه ســيامك نعمتي از جمع پنالتيزنان پرسپوليس خط خورده، بهترين فرصت فراهم شده تا محمدحسين كنعانيزادگ­ان نقش او را بازي كند.

كنعانــيزا­دگان در نيمهنهايــ­ي ليــگ قهرمانانآس­يانيزبهزيب­اييهرچهتما­مترضربه پنالتي خودش را درون دروازه النصر عربستان قرار داد. البته او و بشــار رسن هر دو كانديداي زدن پنالتي در بازي با شهرخودرو و مسابقات بعدي پرسپوليس هستند و هركدام روحيهاي باالتر يا آمادگي بيشــتري داشت، پشت توپ خواهد ايستاد.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran