KHABAR VARZESHI

من هم از نیمكتنشیني ناراحت ميشدم اما به رایكوف ميگفتم، نه به حجازي

-

منصوررشيدي­ازپيشكسوتا­نباسابقه تاريخاستقا­للبهشمارمي­رودكهساليا­ن زيادي را به عنوان دروازهبان و در چند مقطع به عنوان مربي دروازهبانه­ا در اين تيم و تيم ملي فعاليت كرده است. رشيدي كه در تيم ملي اميد بيش از دو سال مربي محمدرشيد

مظاهري و حسين حسيني بوده، درخصوص مشــكلي كه چنــد روز قبل ميــان اين دو دروازهبان به وجود آمد، گفت: همه بازيكنان دوستدارندف­يكسباشندام­اتشخيصباكا­در فني اســت. خود من در دوران جواني رقابت بســيار نزديك و صميمانــها­ي با ناصرخان حجازيداشتم­وچندمرتبهب­ابتذخيرهبو­دن بسيار عصباني شدم اما به هيچعنوان با ناصر عزيز بحثم نشد بلكه به آقاي رايكوف اعتراض كردم. رابطه خوب من و ناصر هميشــه يك مثال بود. ما در اكثر اردوهاي تيم استقالل و تيم ملي هماتاقي بوديم. تازه حساب كنيد در زمان ما پولي در فوتبال نبود حاال كه در اين شرايط اقتصادي بازيكنان درآمدهاي چند ميليارد توماني دارند و نوش جانشان باشد، پسبايدكاما­لتابعتشخيص­كادرفنيباش­ند. بازيكناني كه هنگام عقد قرارداد با خودشان چند مدير برنامه به جلسات ميبرند و به هر بهانهاي آپشــنهاي پــاداش در قراردادها ميگنجانند، بايــد بدانند هيچ مربي عاقل و فهيميبازيك­نبهترراروي­نيمكتنمينش­اند اما درباره رشــيد و حسين كه هر دو نفرشان نزديك به سه ســال كنار هم تمرين و بازي كردهاند، بايد عرض كنم تا جايي كه من يادم ميآيد رابطه خوبي داشتند! و اميدوارم در تيم اســتقالل همان رابطه را داشــته باشند كه سالها در تيم ملي اميد داشتند.

اينپيشكسوت­آبيدرخصوصع­ملكرد

مظاهري در اولين بازياش براي استقالل گفت: هر بازيكني در اولين بازي براي سه تيم در كشــورمان حق دارد كه اســترس بگيرد؛ بازي براي اســتقالل، پرسپوليس و تيم ملی! با اين حال رشــيد مظاهري هيچ استرسي نداشــت و انگار نه انگار كه اولين بازياش بود. تجربه سالها بازي در تيمهاي مختلف و شايد نبود تماشاگر در ورزشگاه سبب شده بود اين دروازهبان بدون دغدغه و با اعتماد به نفس خوب بهترين عملكرد را به جا بگذارد. مســلما حضور دو دروازهبان تقريبا همسطح به هر دو نفرشان و در نهايت به تيم كمك خواهد كرد. فصل گذشــته حســيني چــون رقيب جدي نداشــت، متأسفانه دچار افت محسوسي شد كه هم خودشوهمتيم­ازاينبابتص­دمهخوردند.

رشــيدي درخصوص بــازي اين هفته استقالل گفت: پيكان برابر استقالل مجبور است دفاعي بازي كند و به دنبال ضدحمالت واستفادهاز­ضرباتايستگ­اهيباشد.استقالل داراي بازيكنان باكيفيتي است كه در چنين شرايطي ميتوانند گرهگشاي كار باشند.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran