KHABAR VARZESHI

رسولي:خبريازانتخ­ابسرمربيجد­يدنيست

-

اين روزها با اينكه خبري از جلسه بين فدراسيون تيراندازيو­الهامهاشمي­سرمربيتيمم­ليتفنگ نيستاما،ظاهراخبرها­ييهست.هرچندكميته ملــي المپيــك و وزارت ورزش بــراي حــل كدخدامنشان­هقضيهوساطت­كردنداماوق­تيكار بهجايينرسي­د،آنهاهمقيدا­دامهكارراز­دند.الهام هاشــمي با اينكه قراردادش را تمديد نكرده اما براي امضاي قرارداد جديد ظاهرا شروطي دارد كه فدراسيون آنها را قبول ندارد. اگرچه يكي، دو هفته پيش فدراسيونيه­ا گفته بودند هاشمي تمديد نكند، سرمربي جديد ميآورند اما خبري از جانشــين هاشمي نيســت و تيراندازان هم روزهاي بالتكليفي را در خانه سر ميكنند. با اين حال ناصر رسولي مدير تيمهاي ملي از سرگيري مذاكرات بين هاشمي و فدراسيون خبر ميدهد و به حل مشــكل بين فدراسيون و سرمربي تيم ملي تفنگ خيلي خوشــبين است، ميگويد: «مذاكرات بين هاشــمي و فدراسيون همچنان ادامه دارد و هيچ خبري از انتخاب سرمربي جديد نيست. اميدوارم با حل اختالف هر اتفاقي كه به صالح تيراندازان اســت، بيفتد. وزارت ورزش و كميته ملي المپيك سعي كردند تا مشكالت را حل كنند اما نتوانستد و از اين قضيه كنارهگيري كردند. اميدوارم هرچه ســريعتر اين مشكالت حلشوداماما­هيچبرنامها­يبرايسرمرب­يجديد براي تيراندازان تفنگ نداريم.»

مدير تيمهاي ملي معتقد اســت، بايد به المپيكيهاح­قوقپرداختش­ود:«طبقمصوبهاي كه كميته ملي المپيك به ما داده، بايد ماهانه به المپيكيهاي­حقوقبدهيما­مابهدليلجا­بهجايي مديران مالي مجموعه پرداخت حقوق با مشكل روبهرو شده است. زماني كه بچهها براي تمرينات المپيك در فدراســيون حاضر ميشــوند، بايد حقوقبگيرند.»

مدير تيمهــاي ملي از شــروع تمرينات تيراندازان از هفته بعد خبر ميدهد: «تيراندازان ما از ارديبهشــت­ماه تمريناتشــ­ان را شروع كردهاند و پس از ايــن دو هفته تعطيلي دوباره تمرين بچهها از سر گرفته ميشود.»

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran