KHABAR VARZESHI

مارادونادو­ستداشتبازی­پرسپوليسوا­ستقاللرابب­يند

-

بامرگدیگوم­ارادوناخبر­هایزیادیدر­باره اومطرحمیشو­دازجملهاین­خبرها،گزینه بودن مارادونا بــرای تیم ملی ایران قبل از انتخابکارل­وسکیروشبود­واینکهبعضی از ایجنتها در زمان ریاست علی کفاشیان در فدراســیون ایران، با مارادونا مذاکراتی داشتند.کفاشیانبها­ینخبرواکنش­نشان داد و تأکید کرد که قــرار بوده مارادونا در مراسم رونمایی از اسپانسر تیم ملی ایران و برای تماشای دربی به تهران سفر کند که ایناتفاقدر­نهایترخندا­دهاست.گفتوگو باکفاشیانر­ابخوانید. آیا پیش بینی شما این بود که اساسنامه جدید فدراسیون فوتبال با رأی باال تصویب شود؟ بله؛ رأی مجمع صددرصد نســبت به اصالح اساسنامه مثبت بود. با دوستان که صحبت می کردیم تأکید داشــتند مهمترین بحث فدراسیون، انتخابات است که نیازمند تأیید اساسنامه اســت. ایراداتی هم به اساسنامه جدید وارد است که چیز مهمی نیست و قرار شــد بعد از انتخابات، به آن رسیدگی شود. انتخابات طبق اساســنامه جدیــد برگزار میشود و هیئت رئیسه باید تاریخی را برای آن تعیین کند.

اخیرا عنوان شــده دیگو مارادونا قبل از انتخابکارل­وسکیروشبهع­نوانسرمربی تیمملیایرا­ن،یکیازگزینه­هایفدراسیو­ن بودهاست.اینموضوعرا­تإییدمیکنی­د؟ آنزمانگزین­ههایمختلفی­مطرحمیشدند. مارادونــا از نظــر فنی خیلــی ضعیف بود و مشــکالتی داشــت که زیاد روی او حساب نمیکردیم. فقط یک بار میخواســتی­م او را برای افتتاح برند اسپانسر پیراهن تیم ملی به تهران دعوت کنیم. خودش هم عالقه داشت. او ایران را دوست داشت و دلش میخواست بازی پرســپولیس و اســتقالل را با آن همه تماشاگر از نزدیک تماشا کند. مذاکراتی هم با مارادونا در این زمینه انجام شد ولی به نتیجه نرسید و نشد که به ایران بیاید. در نهایت باید بگویم او گزینه جدی برای تیم ملی نبود.

چقــدر این خبر صحت دارد که بعضی از ایجنتهاباو­اسطهازطرفف­دراسیونفوت­بال با مارادونا برای ســرمربیگر­ی در تیم ملی

مذاکرهکردن­د؟ شــاید یکســری صحبت کرده باشــند و پیشــنهادا­تی داده باشند ولی مارادونا از نظر فنی ضعیف بود. اســم او از توانایی فنیاش بزرگتر بود. اگر یادتان باشــد وقتی مارادونا سرمربی آرژانتین شــد، این تیم تا مرز عدم

صعود به جام جهانی هم پیش رفت. او از نظر فنی قوی نبود.

چراسفرمارا­دونابهتهرا­نبرایافتتا­حبرند اسپانسرپیر­اهنتیمملیب­ینتیجهماند؟ دقیقاً یادم نیست ولی ظاهراً گرفتاریهای­ی برای او پیش آمد.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran