KHABAR VARZESHI

پرسپوليسکا­لدرونهم در ۶ هفته اول 3 گل زده بود!

-

ایــن روزها یکــي از انتقــادات وارده به تیم یحیي گلمحمدي زدن تنها یک گل در 3 هفته ابتدایي از لیگ برتر بوده است. پرسپولیس مدافع عنوان قهرماني لیگ برتر فقط یــک گل از روي نقطه پنالتــي به صنعت نفت آبادان زده و در دیدار برابــر تیمهــاي ســایپا و نفــت مسجدسلیمان گلي به ثمر نرسانده است. این آمار ناامیدکنند­ه به نظر ميآیدامافر­اموشنبایدک­ردلیگ تازه شروع شده است. بد نیست یادآوري کنیم؛ پرســپولیس در 6 هفته ابتدایي لیگ نوزدهم فقط 3 گل به ثمر رساند که سروصداي هواداران این تیم را نیز به دنبال داشت.

گابریل کالدرون ســرمربي وقــت پرســپولیس در مورد اینکه آمــار 3 گل زده در 6 بازي براي پرسپولیس آمار قابل قبولي نیست، گفت: «بله، بــراي تیم بزرگ این آمــار زیاد جالب نیست. البته در دو بازي آخر خیلي خوب بازي کردیم و نســبت به بازيهاي قبل موقعیتهاي بیشــتري خلق کردیم. من خوشبینهستم­زیرا9ضربهب­هسمتدروازه زدیم و موقعیتهــا­ي واضح گلزني ایجاد کردیم که در گذشته آنها را نداشتیم.»

این مصاحبه در نشســت خبري پیش از بازي هفته هفتم مقابل پیکان انجام شد. آن دیدار در چارچوب هفته هفتملیگبرت­ربیندوتیمپ­رسپولیس

و پیکان در ورزشگاه آزادي برگزار شد که با برتري2بریک­پرسپولیسبه­پایانرسید. در آن بازي مهدي ترابي و احمد نوراللهي براي پرسپولیس و سعید واسعي براي پیکانگلزني­کردند.حاالپرسپول­یسدر آستانه دیدار با شهرخودرو

مشهد قرار دارد. دیداري که قرار است در ورزشگاه آزادي تهران و بــه میزباني شــاگردان یحیي گلمحمــدي انجــام شــود. سرخپوشان تهراني این فرصت را دارند که در این بازي گلهاي بیشتري زده و ضمن بهبود آمار گلزني خود به انتقادات علیه این تیم پایان دهنــد. فراموش نکنید همان تیم پرسپولیس موفق شد با کســب ۴3 امتیاز و پــس از 16 مســابقه، قهرمــان نیمفصــل رقابتهاي لیگ برتر شــود. حاال هواداران پرشور و شمار پرسپولیس هم ميتوانند امیدوار باشند که تیم گلمحمدي نیــز بتواند همچون فصل گذشته با گلزنيهاي بیشتر در مسابقات پیشرو قهرماني نیمفصل را از آن خود کند.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran