KHABAR VARZESHI

شرایطهوادا­رانرادركمي­کنمامااولآ­سيا،بعدليگبرتر

-

یحیي گلمحمدي که به دلیل محرومیت هفته گذشــته در کنفرانسهاي قبــل و بعد از بازي حضور نداشت، دیروز در کنفرانس خبري تمامي اتفاقــات اخیــر را توضیح داد و پاســخگوي خبرنگاران بود.

یحیيدرخصوص­اهمیتبازيه­ايپیشرو گفت: تیم شهرخودرو از نظر فوتبالي با سرعت و دوندگي بازي خوبی ارائه ميدهد و روز دشواري را پیشرو داریم. باتوجه به تغییراتي که این تیم نسبت به سال گذشته داشته، جوانگرایي بسیار خوبي داشته است. ما باتوجه به شرایط خاصي که 20 روز دیگر باید با تیم فینالیســت شرق به میدان برویم، باید به گونهاي تصمیم بگیریم که هماهنگي الزم را بین بازیکناني که قرار است در آن بازي براي ما بازي کنند، ایجاد کنیم. ميدانم هواداران روزهاي نفسگیري را دارند؛ هم لیگ برتروهمفین­الآسیابراي­مامهمهستند­امابراي ایــن موضوع باید اولویتبنــ­دي کنیم تا تیم با هماهنگي و آمادگي کامل به فینال برود. شرایط براي ما خیلي حساس است. او در مورد بازیکناني که از این تیم جدا شدند هم صحبت کرد و گفت: بازیکناني که از ما جدا شدند، چه به خاطر مصدومیت و چه به خاطر نامهربانيه­ا، شــرایط خاصي را رقم زدند و ما باید به این عادت کنیم. باید از بازیکناني که ميتوانند در فینال به میدان بروند، بیشــتر استفاده کنیم. این سیاســت ماست و امیدوارم بتوانیم نتایج درخشاني را در لیگ و آسیا کسب کنیم.یحیيدرخصوص­عملکردناام­یدکنندهخط حملهتیمشهم­پاسخگوبودو­گفت:بخشزیادي از گلزنــي ما را علیپور و ترابي برعهده داشــتند. مشکالتي در بحث گلزني وجود دارد اما ميتوانیم با تمرینات بیشتر و تمرینات اختصاصي بخشي ازً این مشکالت را حل کنیم. عیسي آلکثیر واقعا براي ما تأثیرگذار بود و روي او حســاب باز کرده بودیم و هنوز باورش براي ما سخت است که چرا او را 6 مــاه محروم کردند اما به هر حال این اتفاق رخ داده. مشکالتي هم پس از بازگشت ما به تهران رخ داد و براي من قابل باور نبود که چرا این همه هجمه و فشار و حاشیه روي ما بود؟ این مشکالت براي ما غیرطبیعي بود و راهي جز این نداریم که تمرکزمــان روي تیم باشــد. در هر ســه بازي موقعیتهاي خوبي خلــق کردیم، هر تیمي که جلوي ما بازي ميکند، الیههاي دفاعي و نفرات زیادي را در ترکیب خود دارد. موقعیتسازي در این شرایط سخت است اما ما آمار خلق موقعیت خوبي داریم. در زدن ضربات آخر کمدقت بودیم، دربازيآخرا­گرآنپنالتي­گلميشدشرای­طفرق

ميکرد.حریفبازترب­ازيميکردوگ­لهايبعدي را ميزدیم. شرایط سخت است و باید به بازیکناني که کمتر بازي کردند و قرار است در فینال بازي کنند،بیشترمیدان­بدهیم.نميگویمکیف­یتشان پایین است اما هماهنگي کمتري دارند. ميدانم هواداران دلهره زیــادي دارند و ميخواهند تیم برنده شود اما ما مشکالتي داریم که هواداران هم از آن خبر دارند. ما یک هدف را دنبال ميکنیم و اطمینان ميدهم تا آخرین نفس و آخرین توان براي رســیدن به آن بجنگیم. نکته جالب اینکه یحیي در واکنش بــه جریمه 10 میلیونياش با کنایــه بــه محمدرضا اکبریــان داور بازي با صنعت نفــت آبادان گفت: 5 میلیون این جریمــه را خــودم ميدهــم و 5 میلیــون را اکبریان!

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran