KHABAR VARZESHI

مگه‌زبون‌نداری؟!

-

‌گل:‌احمد‌زنــد‌)80(‌حوره‌ ‌داور:‌کميل‌غالمی،‌کم ‌کها:‌عباس‌ پورحيــدری‌و‌علی‌رعيت‌ ‌اخطار:‌ایمــان‌باصفا‌و‌منصور‌باقری‌ (ماشي ‌نســازی)،‌عليرضا‌ابراهيمی‌(گ ‌لگهر)‌ ‌ورزشگاه‌شهيد‌ سليمانی‌تبریز‌ ‌بهترین‌بازیکن‌ميدان:‌گادوین‌منشا‌(گ‌لگهر)

آلومینیوم

‌داور:‌ميثم‌حيدری‌‌ ‌کم‌کها:‌قهرمان‌‌نجفی‌و‌صادق‌رســتمی‌‌ ‌اخطار:‌حردانی‌و‌ شریفات‌(فوالد)‌توکلی،‌عل ‌ینژاد،‌آریا‌کيا‌و‌عبداللهی‌(کم ‌کمربی)‌(آلومينيوم)‌ ‌ورزشگاه‌ شهدای‌فوالد‌ ‌بهترین‌بازیکن:‌پورحميدی‌(آلومينيوم)‌ ‌خبرنگار:‌کریم‌عزیزنژاد‌

بازی پرسپوليس و شــهرخودرو­ر حواشی خاص خودش را داشت كه در ادامه به اتفاقات اطراف زمين اين بازی میپردازيم.

کادر‌فنی‌تيم‌ملی‌تنها‌تماشاچيان‌بازی اعضای كادر فنی تيم ملی برای تماشــا بازی حســاس دو تيم پرسپوليس و شهرخودرو به ورزشگاه آزادی آمدند. گفتنی است شهرخودرو بازيكن ملیپوش ندارد اما در پرسپوليس وحيد اميری، احمد نوراللهی، محمدحســين كنعانیزادگ­ان، مهدی شــيری و ســيامك نعمتی ســابقه دعوت شدن به تيم ملی در زمان حضور اسكوچيچ را دارند.

لک‌از‌بيکاری‌یخ‌زد حامد لك دروازهبان پرسپوليس در جريان نيمه اول بازی با شهرخودرو جز يكی، دو صحنه دروازهاش تهديد نشــد و ايــن دروازهبان كمكار با انجام حركات كششی بدنش را گرم كرد.

اعتراض‌عجيب‌رحمتی‌به‌نوازی مهدی رحمتی كه نامش در ليست تيم به عنوان سرپرست تيم است از بازی با پرســپوليس محروم بود و محمد نــوازی كه نامش به عنوان سرمربی در ليست قرار داشت كناز زمين ايستاد تا بازيكنان را هدايت كند اما با اين حال رحمتی از روی ســكوها سر بازيكنانش داد میزد و برخی نكات تاكتيكی را هم به نوازی میگفت. نوازی كه مثل رحمتی خيلی اهل داد زدن نيست با اعتراض رحمتی روبهرو شد و او به نوازی گفت: «ممد مگه زبون نداری؟!»

مدیران‌تيم‌در‌جایگاه‌ویژه‌حضور‌داشتند حميداوی مديرعامل شهرخودرو و جعفر سميعی مدير عامل پرسپوليس بازی ديروز را از جايگاه ويژه در كنار هم تماشا كردند.

طرح‌موزایيکی‌جدید‌پرسپوليس طرحمزاييكی­جديدیرویسك­وهاتوسطپرس­پوليسيهاطر­احی شــده بود كه معنی اين شــعار انگليسی «تيم قهرمان، قلب هوادار» بود.

اعتراض‌پيروانی‌به‌صدای‌بلندگوهای‌ورزشگاه بلندگوهای ورزشگاه آزادی شعارهايی را پخش میكرد كه توسط هواداران پرســپوليس ضبط شده بود اما در ابتدای بازی صدای بلندگوها كم بود و پيروانیسرپ­رستپرسپولي­سبهاينموضو­عاعتراضكرد­تاصدایبلند­گو افزايش يابد و صدا به بازيكنان در زمين برسد.

یحيی‌آرام‌و‌قرار‌نداشت يحيی گلمحمدی مثل بازیهای گذشــته تمامی دقايق بازی را از كنار زمين تماشا كرد و دستورات تاكتيكی را خودش به بازيكنان داد. يحيی حتی بعد از پيش افتادن تيمش هم روی نيمكت نشست و آرام و قرار نداشت.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran