KHABAR VARZESHI

اسکوچيچ‌از‌روی‌باز‌یها‌ تركيب‌تيم‌ملی‌را‌انتخاب‌م‌یكند‌

-

تيم ملی بعد از دو بازی دوســتانه با تيمهای ازبكستان و بوسنی حاال بايد منتظر شروع بازیهای رسمی خود در مرحله مقدماتی جام جهانی باشد.

بر اساس اعالم فيفا بازیهای مقدماتی جام جهانی2202 در قاره آسيا از ماه مارس از سر گرفته میشود و تا اين زمان فيفا برای برگزاری بازیهای دوستانه بين تيمهای ملی كشورها پيشبينی نداشته است و تيمها بايد در زمان باقیمانده تا شــروع بازیها با برگزاری اردو و تمرين خود را برای بازیهاآماد­هكنند.البتهتيممل­یدرماههایپ­يشينبرایان­جامچهارديد­ار دوستانه فرصت كافی در اختيار داشت كه در فيفادی اول بازی با مالی در تركيه به دليل كرونايی بودن برخی بازيكنان حريف لغو شد و در فيفادی دوم هم تنها يك بازی برای تيم ملی تدارك ديده شــد. با اين حال به نظر میرسد ديدار با ازبكها و همچنين تيم ملی بوسنی دادههای خوبی را به اسكوچيچ انتقال داده و حاال سرمربی تيم ملی در حال بررسی نهايی برای مشخص كردن ليست تيم ملی است.

اسكوچيچكهب­هزعمبازيكن­انبزرگتيمم­لیدراردواز­خوداشتياق زيادی نشان داده است در بازی با ازبكستان و همچنين بوسنی برخی از باتجربهها را به اردوی تيم ملی فرانخواند و از سويی دست به دعوت از بازيكنانی زد كه تشــنه حضور در اردوی تيم ملی بودند. اين تغيير و تحول به ظاهر به سود تيم ملی تمام شد و اسكوچيچ اميدوار است در ماههای آينده هم اينچنين باشــد و تيــم ملی با موفقيت چهار ديدار باقیمانده در مرحله مقدماتی را با پيروزی پشت سر بگذارد و در نهايت به جام جهانی صعود كند. باخت به عراق و بحرين كمی كار تيم ملی را برای صعود ســخت كــرده و حاال تيم ملی برای صعــود بايد 4 ديدار باقیماندهر­اباپيروزیپ­شتسربگذارد.درمقدماتیج­امجهانی410­2 هم اينچنين بود و تيم ملی با رهبری كارلوس كیروش و بعد از باخت به ازبكها در تهران بايد در سه بازی باقیمانده موفق میشد كه صعود میكردودرنه­ايتهماينچن­ينشد.تيمملیدربا­زینهايیكره­جنوبی را با گل رضا قوچاننژاد در اولسان شكست داد و به عنوان تيم نخست گروه $ به جام جهانی صعود كرد

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran