KHABAR VARZESHI

پرسپوليسيه­ابراي فينالشارژش­دند

-

خبري كامال درســت، تهدل هواداران و بازيكنان پرســپوليس را خالي كرده بود. ابراهيم شــكوري معاوناجراي­يباشگاهپرس­پوليسدرشبك­هدوسيما گفت: «تمام پولهاي اين فصل پيشخور شــده و فقط7 ميليون تومان در حساب باشگاه وجود دارد.» اين جمله كافي بود تا همه با واهمه از خود بپرسند پس تكليف تيم در ادامه فصل چه ميشود؟

هيئت‌‌مديره‌ب ‌يپول برخالف هيئت مديره استقالل كه پر از افراد متمول است، در هيئت مديره پرسپوليس حتي يك پولدار همپيدانميش­ودواينكارج­عفرسميعيمد­يرعامل باشگاه را براي تأمين منابع بسيار سختتر ميكرد. او براي آنكه در حساسترين روزهاي پرسپوليس پول تهيه كند، بايد منابعي خارج از وزارت ورزش و باشگاه و اسپانسر پيدا ميكرد.

مديريت‌در‌سكوت سميعي در بدترين روزهاي پرسپوليس گام به باشگاه گذاشت. رو شدن فايلهاي صوتي و ويدئوهاي زشت از مديرعامل قبلي كه جملههايي نامناسب از زبان او بيان ميشد،همهچيزرابه­همريختهبود­ودرچنينروز­هايي، دل شير ميخواســت پذيرفتن اين باشگاه و سميعي پذيرفــت گام به اين ميدان بگذارد. او در تمام روزهاي مديريتش ســعي كرد در ســكوت كار كند و برخالف مديرانگذشت­ه،ميليبرايمص­احبه،ديدهشدنوشع­ار دادن نداشت. او سعي كرد بدون «شو آف»، برنامهها را خيلي ســريع پيش ببرد. در شــرايطي كه 3 بازيكن پرسپوليس با دلشكستگي از تيم رفته بودند و يحيي گلمحمديهما­زشرايطفعلي­اعالمعدمرض­ايتكرده بود، مهمترين برنامه او نگه داشتن كادر فني و بازيكنان تيــم بود. توافق با يحيي مهمترين قدم در اين راه بود و پس از آن به دنبال واريز پول به حساب بازيكنان رفت.

پول‌تأمين‌شد اينكه پول از كجا آمد را نميدانيم اما بدهي باشگاه پرســپوليس به همه بازيكنان تسويه شد. اين پول شــامل باقيمانده قراردادها، آپشــن قراردادها و پاداشهاي معوق بود. تهيه اين پول درشت و واريز آن به حساب بازيكنان، يك قدم بزرگ ديگر براي آرامش تيم بود. ديروز اين خبر در ســايت باشگاه و خروجي همــه خبرگزاريها قــرار گرفت تا دل هــواداران آرام بگيرد و در آســتانه بــازي مهم با

پولی‌كه‌ديروز‌به‌حساب‌بازيكنان‌پرسپوليس‌واريز‌شد‌برای‌تسويه‌تمام‌بده ‌یها‌و‌پادا ‌شهای‌فصل‌ قبل‌بود.‌شنيد‌هايم‌پرسپوليس ‌یها‌تا‌چند‌روز‌آينده‌بار‌ديگر‌شارژ‌مالی‌خواهند‌شد.‌پرسپوليس‌32‌ آذرماه‌به‌دوحه‌م ‌یرود‌تا‌برای‌بازی‌فينال‌ليگ‌قهرمانان‌در‌روز‌92‌آذرماه‌آماده‌شود.‌طبق‌ شنيد ‌ههای‌ما،‌پرسپوليس ‌یها‌روز‌پروازشان‌به‌دوحه‌باز‌هم‌پول‌م ‌یگيرند‌كه‌اين‌بار‌پولشان‌مربوط‌ به‌قراردادهای‌اين‌فصل‌است.

شهرخودرو، اميد به اردوي قرمزها برگردد.

خبري‌در‌راه‌است شــنيدهايم يك خبر بزرگ ديگر هم در راه است. تا زمان پرواز تيم به دوحه براي فينال ليگ قهرمانان آسيا،قراراستدرص­ديازقراردا­داينفصلباز­يكنان و كادر فني هم به حساب آنها واريز شود كه اين هم

يكي ديگر از حركتها براي شارژ روحي بازيكنان و تيمپرسپولي­ساستتاهمهچ­يزبراييكمو­فقيت تاريخي مهيا شود.

پرسپوليس32 آذر براي انجام بازي فينال ليگ قهرمانان آسيا 29( آذر) راهي دوحه قطر ميشود كه اين پرواز، اختصاصي خواهد بود و همان روز پول

قراردادهــ­ای ايــن فصل بازيكنــان و كادر فنــی پرسپوليس به حساب آنها واريز خواهد شــد. اميدواريم مجموعه تالشهــاي مديرعامل و همكارانش ثمر دهد و تيم با قهرماني برگردد.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran