KHABAR VARZESHI

گروسي:پيكانرويضد­حمالتخطرنا­كاست

-

محســن گروســي، مهاجــم مليپوشسابق­استقاللكهز­ننده گل قهرماني پاس- آخرين تيم ايراني كه در آسيا قهرمان شدهم هســت، ديروز و در آستانه ديدار بــا پيكان دقايقي مهمان تلفنيمابود. بازيباپيكا­نراچطورپيش­بيني ميكنيد؟ بازيآسانين­يست.پيكانقطعاا­بتدا براي نباختن بــه ميدان ميآيد و ميخواهدروب­هروياستقال­لامتياز بگيــرد و بــا تكيه بــر نيروهاي دوندهاش دنبال فضاهاي پشــت خط دفاعي ما خواهد بود.

اوضاع دفاع اســتقالل چطور است؟ در اين چند بازي خوب نشــان داده است. حداقل از فصل قبل بهتربودهوا­يناميدرامي­دهدكه با ورود موســوي و نادري بهتر از اين هم بشود.

دياباته در اين ديدار و چند بازي بعدي غايب است! اين ميتواند به ضرراستقالل­تمامشود؟ البتهكهديا­باتهمهرهمؤ­ثرياست ولي از نكات خوب اين استقالل دراختياردا­شتنمهرههاي­خوب در همه پستهاست. االن قايدي ومطهريبهخو­ديخوديكزوج مؤثر در نوك حمله هســتند كه گرچه به هماهنگــي بااليي كه دياباته و قايدي داشــتند، دست پيدا نكردهانــد ولي اين اتفاقا در ابتداي فصل قبل هم درباره اين دو بازيكن داللت ميكرد و كمكم

العادهشان را تشــكيل دادند. حتــم دارم مطهري و قايدي هم زوج موفقي را تشكيل ميدهند.

سجادآقاييم­يتواندكمكح­ال اين دو نفر باشد؟ البته كــه ميتوانــد. او وقتي در استقالل بود به خوبي براي اين تيم گل ميزد و با حضور در ليگ دسته يك،تجربياتبيش­تريهمبهدست آورده و شك ندارم وقتي به ميدان بيايد يك سجاد آقايي بهتر از قبل را به نمايش ميگذارد.

چقدر به برد اســتقالل اميد داريد؟ استقالل با اين بازيكنان و كادر فني بايد از هيچ حريفي هراس نداشته باشــد. اين تيم قطعا بــا روحيه و نفراتــي كــه دارد در صورت گل خوردن هم توان جبران را دارد. از طرفي با دروازهبانا­ن خوبي هم كه در اختيار دارد، خيال كادر دفاعي تيم از پشتسرشــان راحتتر از فصل قبل است.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran