KHABAR VARZESHI

عناصرهجومي­استقاللمشخ­صشدند

-

آخرين تمرين تيم استقالل براي بازي هفتهچهارمل­يگبرترمقاب­لپيكانبيش ازيكساعتبه­طولانجاميد.آبيپوشان كه روز يكشــنبه در مجموعه ورزشي نفت تمريــن كرده بودنــد، ديروز در مجموعه ورزشــي انقــالب به آخرين برنامههاي تاكتيكي خــود براي بازي عصر امروز پرداختند. نتيجه 05, شيخ دياباته نشان داد مصدوميت اين بازيكن جزئي نبوده و او بازيهاي استقالل را در آذرماه از دست داده است. حتي برخي ميگفتند تا شــيخ مثل قبــل آماده و سرحال شود، جشن كريسمس شروع شده است!

فرشيد اســماعيلي ديروز هم به صــورت جداگانه زير نظر پزشــك تمرين كــرد و اگر از جمعه بتواند در تمرينات گروهي اســتقالل شركت كند،بهبازيهفته­پنجممقابلص­نعت نفت خواهد رسيد.

قبل از شروع كار فكري دقايقي براي بازيكنان صحبت كرد و هدف از تمرينات تاكتيكي را برای آنها شرح داد و خواست به دقت به همه نكات توجه شــود. صمد مرفاوي كه قرار اســت امــروز در غياب

محمود فكري محروم كنار خط استقالل را كــوچ كند تا پايان تمرين در مجموعه ورزشــي انقالب ماند و به همين دليل با تأخيــر در كنفرانس خبري قبل از بازي حاضر شــد. در تمرينــات هجومي وريا غفوري، هروويه ميليــچ، آرش رضاوند، داريوش شــجاعيان، مهــدي قايدي و ارســالن مطهري حضــور پررنگتري داشــتند. اينكه كادر فنــي بخواهد از داريوش شــجاعيان در تركيــب اوليه استفاده كند، امروز مشخص ميشود ولي در تمرينات اخير داريوش حضور پررنگي داشته و به هر حال كمكم آماده بازگشت به تركيب اصلي تيمش ميشود.

استقالليها بعد از اتمام تمرين به هتــل رفتند و بــازي پرســپوليس با شــهرخودرو را از اتاقهايشــ­ان تماشا كردند. آبيپوشان در هفته ششم ليگ برتر در مشهد مقابل شاگردان كاپيتان ســابق خود يعني مهدي رحمتي قرار ميگيرند و تماشــاي بازي جدا از بحث سرگرمي و پركردن وقت جنبه شناخت از حريف 23 آذرماه را نيز داشت. اتوبوس استقالل قرار است ساعت 14:15 راهي شهرقدس شود.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran